poniedziałek, 29 grudnia 2014

Pistacjowo-brokatowy



Cześć!

Dzisiaj Wam pokażę dwa bardzo dobre lakiery,które myślę,że łączą się ze sobą idealnie.






Wykorzystałam lakier MANHATTAN QUICK DRY 60 SECONDS odcień 81C
i lakier do zdobienia paznokci LEMAX.

 Recenzje wykorzystanych lakierów.

Lakier jest jednym z moich ulubionych.Posiadam 4 lakiery z firmy MANHATTAN.Trzy z serii QUICK DRY 60 SECONDS odcienie 25G recenzja tutaj,11A oraz recenzowany w tym poście odcień 81C i jeden z serii PASTELL PRETTIES odcień 004.Uwielbiam takie kolory pistacjowe,trochę pastelowe.Na zdjęciach mam nałożone 2 warstwy lakieru,jeszcze niestety lekko prześwituje.Lakier ma pojemność 7 ml.Producent zapewnia wysychanie lakieru w 60 sekund,oczywiście to bzdura,wysycha on w 2-3 minuty(jedna warstwa).Na paznokciach utrzymuje się 3-4 dni,po tym czasie zaczyna się ścierać na końcach.Dodam jeszcze,że wydałam na niego uwaga...2,75 zł.Teraz żałuję,że nie kupiłam więcej odcieni.Podsumowując lakier jest bardzo dobry,za taką cenę warto zainwestować w większą ilość odcieni.
Lakier LEMAX kupiłam ponad tydzień temu w markecie chińskim za 2,50 zł.Bardzo lubię wszystko co się świeci i się błyszczy,więc musiałam go kupić.Nakładałam go na lakier MANHATTAN,jedną rzeczą co mnie wkurzyło to,że strasznie długo schnie o ile w ogóle wyschnie,musiałam coś zrobić już mi się nie chciało czekać,więc dotykałam palcami paznokcie i pomalowałam je lakierem bezbarwnym i po paru minutach wszystko już ładnie wyglądało.Utrzymuje się na paznokciach 3 dni.Za taką cenę warto go kupić,myślę,że też się skuszę drugi raz na niego.

Jak Wam podoba się efekt?

Udostępnij

14 komentarzy :

  1. Efekt baardzo mi się podoba,super to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie! Nie podejrzewałabym, że pistacja może wyglądać tak ładnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny ten kolor. Taki pastelowy, a jednocześnie orzeźwiający, skojarzył mi się z limonką i smakiem lemoniady :) świetna propozycja dla przełamania zimowych ponurych kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam lakiery Manhattan! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakier z Manhattan jest piękny, w lato będzie idealny :)
    Poklikasz u mnie? Będę bardzo wdzięczna i postaram się w jakiś sposób odwdzięczyć http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy bym nie pomyślała, że ten kolor może wyglądać tak fajnie na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne kolory, w wersji niebieskiej musiało by wyglądać jeszcze lepiej :)

    http://katjaslookbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna pistacja. Myślę, że latem, na opalonej skórze będzie prezentować się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam pistacje! więc i ten mani bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przypuszczałabym, że ten brokatowy lakier będzie tak ładnie pasował do tego drugiego :D Efekt jest super. Muszę to przetestować u siebie!

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.