czwartek, 18 grudnia 2014

MANHATTAN SOFT MAT LIPCREAM

Cześć!

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją pomadki matującej.Zamówiłam ją na stronie internetowej za 3,49zł.Posiadam dwa kolory 56K recenzja tutaj oraz 95M.



 Na ustach kolor jest jaśniejszy niż na dłoni...



Moja opinia:
Pomadkę bardzo łatwo nakłada się na usta.Aplikator wydobywa wystarczającą ilość produktu,aby je całe pokryć.Musiałam nałożyć dwie warstwy,aby kolor był intensywniejszy.Pomadka po nałożeniu na usta błyszczy się,ale po chwili robi się matowa.
Jak zwykle prawie każda pomadka podkreśla moje suche skórki,tak też dzieję się z tą.
Utrzymuje się 2-3h i schodzi nierównomiernie.Jak na taką małą pomadkę jest bardzo wydajna.Ma bardzo ładny zapach-pachnie jak budyń.

Zalety:
-cena
-wydajność
-zapach
-mat
-trwałość
-dobry aplikator

Wady:
-schodzi nierównomiernie
-podkreśla suche skórki
-trzeba nałożyć dwie warstwy

Ocena:3,5/5




Udostępnij

23 komentarze :

  1. Kolor idealny na letnie dni. Wydaje mi się, że będzie fajnie współgrał z opalenizną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny uśmiech, usta:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że skórki po użyciu są bardziej widoczne. Nie mam idealnie gładkich ust i myślę, że ten kosmetyk u mnie by się nie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety nie mogę sobie poradzić ze skórkami.

      Usuń
  5. Masz cudne usta, a odcień bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny! uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmmm, mam tak dziwny kolor cery, że nie umiem sobie dobrać naturalnie wyglądającej pomadki, u ciebie super to wygląda!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje odwiedziny na moim blogu zachęciły mnie do zajrzenia do Ciebie. I oto jestem ;) Masz bardzo fajną nazwę.
    A pomadkę używałam... na moich ustach kolor nie wyglądał tak cudownie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie nie będę jej używać,za bardzo podkreśla skórki;)

      Usuń
  9. Jaki piękny kolor!śliczne masz usta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Get Assignment Help from a reliable writers at affordable price. Avail Best Assignment writing service. Online Assignment help .Our assignment experts works hard to live up to the expectations assignment help is a reliable one. Their assignment writers across the globe are well trained in their chosen field of study which reflects in multiple offer. It is important to choose the best one among the many.
    Homework Help Writing Services

    Economics Homework Help

    Economic Homework Help

    Do My Economics Homework

    Economics Homework Help Free

    Do My Economics Assignment

    Help With Economics Homework

    Write My Economics Homework

    Write My Economics Assignment

    Homework Help In Economics

    Homework Help With Economics

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.