sobota, 28 marca 2020

Wizyta w Body Evolution w Bydgoszczy. Efekty hifu 3d brzucha.

Na instagramie pisałam Wam, że byłam w salonie Body Evolution w Bydgoszczy.




Jest tam naprawdę pięknie. Od tamtego momentu kolor różowy będzie mi się kojarzył tylko z salonami Body Evolution. Jest to przytulne miejsce, panuje w nim unikalna atmosfera. Panie są bardzo miłe i pomocne. Dużo dowiedziałam się o innych zabiegach, o tym co by mi pomogło i na jaki problem.

Sieć Body Evolution prężnie się rozwija, więc warto sprawdzić, czy u Was nie ma studio.

W ofercie salonu jest dużo zabiegów m.in. :

- kriolipoliza

- dermomasaż

- liposukcja ultradźwiękowa

Jest jeszcze sporo innych zabiegów, polecam wejść na stronę i poczytać.

Jeśli nie wiecie jaki zabieg by Wam pomógł, to śmiało kontaktujcie się z salonem, jestem pewna, że pomogą Wam wybrać najkorzystniejszą opcję.


Tak naprawdę jestem osobą, która nie lubi żadnego rodzaju zabiegów, ale musiałam w końcu coś zrobić z brzuchem.Na Fanpage salonu jest dużo przemian, że aż sama zechciałam wziąć udział w takiej, nazwijmy to -  metamorfozie.

Mój brzuch nadal nie wygląda tak jakbym chciała, dlatego zdecydowałam się na zabieg HIFU 3D. Byłam ogromnie podekscytowana, bo to mój pierwszy taki zabieg. Jest on całkowicie bezbolesny.
Fala dźwiękowa wytwarzana przez HIFU wytwarza tarcie komórek a w efekcie przegrzanie - stymulując procesy naprawcze. Dochodzi do skrócenia i skręcenia włókien kolagenu przez co zwiększa się napięcie i pogrubienie skóry.

W ciąży przytyłam 23 kg.Tak naprawdę od dzieciństwa miałam duży brzuch i wyróżniałam się od koleżanek.Mogłam jeść sporo mniej, ale brzuch nie chciał się ruszyć.
Kilka miesięcy po porodzie zostało mi do zrzucenia 15 kg.Wzięłam się za siebie, jadłam zdrowo, dużo spacerowałam( co uwielbiam) i ćwiczyłam.Trwało to dobre kilka miesięcy, byłam z siebie ogromnie dumna i właściwie schudłam wszystko, ale brzuch był tak obwisły, że się załamałam.Zrobiłam coś złego, wróciłam do starych nawyków, moja praca poszła na marne.Brzuch robił się coraz większy, przytyłam 7,5 kg.Gdy wybrałam się na zabieg, mój brzuch miał też sporo tłuszczu.Teraz z biegiem czasu bardzo żałuję, że wróciłam do starych nawyków, bo widzę co dzieję się po zabiegu.Wtedy miałabym samą skórę, która by się wchłonęła, a teraz jest sporo trudniej takim zabiegiem usunąć też dużo tłuszczu.


Aktualnie piszę do Was wpis po równych dwóch tygodniach i widzę jak skóra staję się bardziej napięta. Pełen efekt jest po 90 dniach.Gdybym tylko kiedyś nie zjechała z dobrych torów, wiem, że miałabym już dzięki temu zabiegowi idealnie płaski brzuch i co najważniejsze nieobwisły.
Czekam na dalsze efekty, może akurat tłuszcz jakoś bardziej się wchłonie.Chociaż powiem Wam, że jak teraz chudnę( schudłam po zabiegu 2 kg) to jest lepiej.Mam wrażenie, że po tych 90 dniach, gdy zacznę jeszcze ćwiczyć to będzie idealnie.

Pokazuje zdjęcie przed i po 2 tygodniach. Ja widzę różnicę i czekam na kolejne efekty :)



Udostępnij

4 komentarze :

  1. wow! Its a big difference!
    HAPPY SUNDAY AT HOME
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Na dwóch ostatnich zdjęciach widać różnicę. Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Good read and appreciate for sharing this.

    We are from Tropika Club Magazine
    To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please visit Tropika Club now.

    Some of the articles at Tropika Club Magazine would be:

    1. What's the Correct Order of Skincare?

    2. What's Most Effective for Wrinkles Under the Eyes?

    3. 7 Best Places to Buy Supplements Online in Singapore

    4. Expert Tips for Beautiful Long Asian Hair

    5. 7 Free things to do in Singapore "

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.