sobota, 18 stycznia 2020

Dermaglin zielony szampon i zielona odżywka do włosów

Dzień dobry kochani :)
Obiecałam sporo recenzji, więc jestem.Przez te 2 lata odkąd jest mnie tutaj mniej, przetestowałam ogromną ilość kosmetyków, ale niestety nie wszystkie sprawdziły się u mnie dobrze.Tak też jest w tym przypadku, już Wam piszę dlaczego.
Przedstawiam Wam szampon dermatologiczny i odżywkę regenerującą Dermaglin.



Gdy pierwszy raz zobaczyłam te opakowania, mówię Wow!Nie ukrywam, że będąc na zakupach zawsze zwracam uwagę na opakowanie, wiem, że działanie najważniejsze, ale fajnie jest mieć takie ładne opakowania ;)  Cena tych produktów nie należy do najtańszych, około 30 zł za sztukę, także miałam nadzieję, że mnie zaskoczą, tak jak opakowanie.



Zielony szampon do włosów przetłuszczających się.

Fajne poręczne opakowanie o pojemności 250 ml.Szampon ma za zadanie zapobiegać nadmiernemu przetłuszczaniu się włosów, włosy mają być piękne i odżywione.Jako, że miałam problem z przetłuszczaniem się włosów, to stwierdziłam, że sięgnę po niego.Niestety bardzo mocno się zawiodłam.Słabo się pieni, musiałam dużo nakładać, co za tym idzie - szybko się kończy.Miałam wrażenie, że w ogóle nie oczyszcza skóry.Na pewno nie dałby sobie rady ze zmyciem olejów.Zamiast zapobiegać nadmiernemu przetłuszczaniu, on wręcz je nasilił.Do tego doszedł łupież, który wywołał.Moja skóra była przesuszona.Jestem na nie, nigdy więcej, do tej pory znów męczę się ze suchą skórą głowy.




Tubka o pojemności 200 ml, taka zwykła, poręczna, lubię takie.
Włosy po niej mają być sprężyste, odżywione i przyjemne w dotyku.
Odżywka znacznie lepiej wypada od szamponu.Działa na mnie raczej przeciętnie, tak jak najzwyklejsza tania odżywka.Włosy faktycznie są po niej miękkie w dotyku i wygładzone, ale ja mam to po każdej odżywce.Jakoś specjalnego odżywienia nie zauważyłam, mimo długiego stosowania.Jak dla mnie strasznie przeciętna, znam o wiele tańsze i lepsze odżywki.

Udostępnij

15 komentarzy :

  1. Ciekawwa jestem jakby się sprawdziły na moich włosach mimo wszystko. Czy też by odżywka wyszło tak średnio

    OdpowiedzUsuń
  2. Looks a fantastic product!
    HAPPY WEEKEND
    xoxo
    https://stylishpatterns.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam, że lepiej się sprawdzi. Właśnie szukam czegoś dla moich włosów. Jestem zmuszona na ich codzienne mycie.. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Really a vry nice blog i really appreciate all your efforts ,thank you so mch for sharing this valuable information with all of us . Packers And Movers Mumbai

    OdpowiedzUsuń
  6. You should see how my associate Wesley Virgin's report begins with this SHOCKING AND CONTROVERSIAL VIDEO.

    You see, Wesley was in the army-and shortly after leaving-he discovered hidden, "mind control" tactics that the CIA and others used to get whatever they want.

    These are the exact same methods many famous people (notably those who "became famous out of nothing") and elite business people used to become rich and famous.

    You probably know how you utilize only 10% of your brain.

    That's really because the majority of your brainpower is UNTAPPED.

    Maybe that thought has even occurred INSIDE OF YOUR very own brain... as it did in my good friend Wesley Virgin's brain about 7 years back, while riding a non-registered, trash bucket of a car without a license and $3.20 on his banking card.

    "I'm so frustrated with going through life payroll to payroll! Why can't I turn myself successful?"

    You've taken part in those types of questions, isn't it right?

    Your success story is waiting to happen. Go and take a leap of faith in YOURSELF.

    WATCH WESLEY SPEAK NOW

    OdpowiedzUsuń
  7. Do you understand there's a 12 word phrase you can say to your partner... that will trigger intense emotions of love and instinctual appeal for you deep within his heart?

    Because deep inside these 12 words is a "secret signal" that triggers a man's instinct to love, adore and protect you with his entire heart...

    ===> 12 Words Will Fuel A Man's Desire Impulse

    This instinct is so built-in to a man's brain that it will make him work better than before to to be the best lover he can be.

    In fact, triggering this mighty instinct is so binding to achieving the best possible relationship with your man that the instance you send your man one of these "Secret Signals"...

    ...You'll soon notice him expose his heart and soul for you in such a way he haven't expressed before and he'll identify you as the only woman in the world who has ever truly attracted him.

    OdpowiedzUsuń
  8. "
    Hi we are from Tropika Club Magazine.

    Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks. To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    Check out some of our articles below as our contribution to your blog roll:

    1. 7 Great Places to Get Your Desktop Wallpapers for Free

    2.""Don’t be a Covidiot

    3. Be a true keyboard warrior during the Circuit Breaker

    4. Top 10 Facial Salons in Central Singapore for Your Ultimate Convenience

    5.Your Updated Wedding Ang Bao Red packet Guide for 2020"

    OdpowiedzUsuń
  9. Best Content
    https://inhousepackers.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. one of my friends who works with the best Packers and Movers in Trivandrum, Sometimes she has face to the sun, Maybe this product become helpful to her, kindly I shared to her, and Thanks to the author for sharing this amazing cosmetic product.

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.