wtorek, 26 lutego 2019

Triny.pl - sklep dla każdego, ze świetnym asortymentem.

Jak prawie każda kobieta, uwielbiam zakupy.Zdecydowanie bardziej wolę jednak internetowe.Lubię przeglądać strony i szukać czegoś fajnego.Podoba mi się to, że nie muszę nigdzie wychodzić, a zamówienia trafiają prosto do mojego domu.Znalazłam bardzo ciekawy sklep internetowy, który ma tak naprawdę bardzo dużo produktów.Mowa tutaj o sklepie triny.pl

Sklep poznałam przypadkiem, jak szukałam zdrowej żywności.W związku z tym, że zaczęłam się zdrowo odżywiać, postanowiłam poszukać produktów, które idealnie sprawdzą się w kuchni.Na stronie triny.pl znajdziecie nie tylko zdrową żywność, a także kosmetyki do pielęgnacji i makijażu.Następnym razem skuszę się na coś z kosmetyków i specjalnie dla Was je zrecenzuje.
Kontakt ze sklepem jest naprawdę dobry.Na pewno osoby tam pracujące pomogły by Wam wybrać kosmetyki, czy inne produkty.
Paczka przychodzi w błyskawicznym tempie.Miłym drobiazgiem okazała się dołączona krówka i naklejki, fajnie, że firmy dbają o swoich klientów :)




Zamówiłam sobie krem z migdałów i orzechów nerkowca.Bedę robiła z nich jakieś ciasteczka, może nawet ciasta.Podam Wam przepisy.


Baton z owoców białej morwy z brzoskwinią.Brzmi ciekawie.Paczkę mam już kilka dni, a jeszcze nie próbowałam!Aż sama jestem w szoku, zawsze rzucam się na batony.


Ksylitol znam i lubię.Ma mniej kalorii od zwykłego cukru, co mnie cieszy i jest zdrowy!Teraz mieszam też go z erytrytolem, ponieważ erytrytol nie jest aż tak mocny jak cukier.

Jestem ciekawa, czy znacie ten sklep.Dajcie znać w komentarzu.

Udostępnij

3 komentarze :

Designed by Blokotek. All rights reserved.