piątek, 11 stycznia 2019

Equlibra pianka oczyszczająca i olej arganowy.

Przedstawiam Wam dwa kosmetyki marki Equlibra z serii arganowej.Posiadam olejek oraz piankę oczyszczającą.Osobiście mam pierwszy raz piankę do mycia twarzy i na pierwszej się nie skończy.Lepiej mi się myje twarz taką formą, więc pianki będą mi towarzyszyć długi czas.



Pianka oczyszczająca to mój pierwszy kosmetyk do twarzy w formie pianki. Jestem miło zaskoczona jej działaniem. Pianka jest delikatna. Używam jej codziennie rano i wieczorem. Świetnie oczyszcza, skóra staje się gładka. Usuwa resztki makijażu, nie podrażniając przy tym mojej wrażliwej skóry.Może lekko wysuszyć, dlatego zalecam nałożyć po niej krem.


Olej arganowy stosuje na twarz jak i włosy. Zdecydowanie bardziej lubię go na włosach. Na twarzy też się świetnie sprawdza, skóra jest wyraźnie nawilżona i odżywiona, jednak ja nie jestem fanką olejków na twarzy, więc nakładam go co drugi dzień na noc. Na włosach jest poprostu wspaniały! Przed każdym myciem, zabezpieczam nim końcówki włosów przed rozdwajaniem. Raz, czasem dwa razy w tygodniu, nakładam go na minimum 30 minut na długość włosów. Później zmywam szamponem i nakładam odżywkę. Po takim zabiegu włosy są intensywnie nawilżone, lśniące i miękkie.
Udostępnij

25 komentarzy :

  1. Bardzo chętnie wypróbowałabym tą piankę, bo to właśnie taka forma króluje u mnie w produktach do mycia twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wszelkie pianki do mycia, mam właśnie teraz taką tylko z innej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :D Nie miałam jeszcze żadnego z tych produktów, ale wyglądają bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się te produkty, tj. szata graficzna, opakowania, ale działanie muszę już sama poznać. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam okazji poznać wcześniej tej marki, pierwszy raz o niej słyszę 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurcze nie znałam wcześniej tego produktu ale myślę ze6tp coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Olejek arganowy na włosy sprawdza się cudownie! Na twarz natomiast nie lubię stosować żadnych olejków.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawi mnie ten olejek i chciała bym go poznać. Super masz stoliczek

    OdpowiedzUsuń
  9. Equilibra ma świetne kosmetyki :) Kolekcję arganową również miałam okazję używać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie kosmetyki tej marki ale oleju jeszcze nie stosowałam czas to zmienić

    OdpowiedzUsuń
  11. Olejek arganowy zawsze mile widziany :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię ich kosmetyki zwłaszcza serie z aloesem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pianki jeszcze nie używałam, więc chętnie sprawdzę! Wiele osób poleca taką formę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Olej arganowy na włosy to coś co uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze nie używałam pianki, ale skuszę się :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam olej arganowy i bardzo często stosuje go na swoje włosy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze nie miałam okazji używać produktów tej firmy :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam oleje. Ja stosuję je do twarzy. Natomiast pianki nigdy nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  19. Uzywalam kiedys oleju arganowego na wlosy. 😏

    OdpowiedzUsuń
  20. Używałam kiedyś aloesu tej firmy i bardzo się z nim polubiłam. Mam ochotę na romans z innymi produktami tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja na twarz nie stosuje ale na włosy owszem i efekty są :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam oczyszczanie twarzy w formie pianki, bardzo przypadła mi do gustu ta konsystencja <3

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja Bardzo lubię tego typu produkty ❤️

    OdpowiedzUsuń
  24. Właśnie poszukuje takie pianki 😍

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam chyba każdy produkt tej firmy, szczególnie produkty do włosów!

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.