piątek, 17 sierpnia 2018

Bell Desert Rose - kolekcja idealnych kosmetyków.

Marka Bell nieustannie mnie zaskakuje.Po raz kolejny do Biedronki trafiła limitowana kolekcja.Tym razem nazywa się Desert Rose.Dostępna jest od początku sierpnia do końca września.Znajdziemy w niej rozświetlacz, bronzer, konturówki typu kajal, kremy do brwi, matowe pomadki oraz błyszczyk top coat.Opakowania wszystkich kosmetyków, a w szczególności bronzera i rozświetlacza są przepiękne.Spodobała mi się kolorystyka wszystkich opakowań, złote napisy dodają im luksusu, dzięki czemu wyglądają na produkty z wyższej półki cenowej.Kosmetyki te są tanie, żaden z nich nie kosztuje więcej niż 13 zł.Pewnie jesteście ciekawi, jak sprawdzają się u mnie te nowości, więc już zaczynamy!






Bell Shine lips top coat - połyskujący top coat do ust
Dostępne są 3 wersje kolorystyczne. Każdy z nich posiada 7 g i kosztuje 9,99 zł. Aplikator typowy dla błyszczyków. Można je nakładać na matową pomadkę albo albo bezpośrednio na usta. Osobiście zaskoczył mnie fakt, że zasychają na ustach, dzięki czemu są o wiele trwalsze. Sprawiają, że usta wyglądają na zdrowsze i gładsze. 



Bell mat liquid lips - matowa pomadka do ust
Produkt dostępny w 3 odcieniach. Kosztuje 9,99 zł. Kolory są przepiękne, idealne dla mnie. Odcień 1 i 2 noszę bardzo często, jeśli chodzi o odcień numer 3, to jest dla mnie trochę zbyt jasny i muszę go mieszać z innym. Aplikacja jest łatwa i szybka, jedynie z najjaśniejszym odcieniem (3) trzeba trochę popracować.Jeśli macie matowe pomadki z kolekcji chillout, to od razu mówię, że te mają trochę rzadszą konsystencje od nich. Jak zwykle pomadki z tej firmy pachną genialnie. Jeśli chodzi o trwałość, to jest dobra. Ciężkiego posiłku nie są w stanie przetrwać, ale lekkie owszem. Na ustach tworzą piękny mat. 



Bell smoky kajal - konturówka do oczu

Produkt dostępny w 2 odcieniach. Kosztuje 9,99 zł. Pierwszy raz mam okazję testować takie produkty, zawsze się ich bałam, że zrobię sobie masakrę na oczach. Na szczęście przekonałam się do nich i podoba mi się jaki efekt mogę nimi uzyskać. Pigmentacja konturówek jest genialna. Możecie je używać na górna i dolną powiekę. Bardzo łatwo się rozciera, ale przy tym tracą dosyć dużo pigmentu. Ja zawsze nakładałam jedną warstwę, rozcieram, nakładam kolejną i jeszcze raz rozcieram.Można uzyskać, dzięki nimi efekt smoky. Są również fajną bazą pod ciemniejsze kolory. Na początku stworzycie nimi ładne kreski, później na pewno już nie będą wychodzić, jak produkt będzie na dużym zużyciu, ale zawsze można pomagać sobie pędzelkiem. Odcień grey bardziej przypadł mi do gustu, pasuje mi do niebieskich oczu. 


Bell stay on brow - długotrwały krem do brwi 
Produkt dostępny w 2 odcieniach:blonde oraz brunette. Kosztuje 9,99 zł. Kremy do brwi są rewelacyjnie napigmentowane. Pozwalają zagęścić brwi i dorysować nowe włoski. Aplikacja jest szybka i przyjemna. Są niezwykle trwałe, ciężko je usunąć. Utrzymują się do zmycia makijażu. Jestem nimi oczarowana, jeśli macie pomadę do brwi z wibo, to mogę Wam podpowiedzieć, że te kremy są o wiele lepsze i tańsze. Mam je od początku sierpnia i na razie nie widzę, żeby zasychały w opakowanie. Ostatnio mój numer 1 do brwi. 



Bell highlighter powder - wielokolorowy rozświetlacz do twarzy
Bell bronze powder - wielokolorowy bronzer do twarzy 
Oba produkty kosztują po 12,99 zł, ich pojemność to 9 g. W opakowaniach jest po 5 odcieni, tworzących piękny, kwiatowy wzór. Jedne z piękniejszych kosmetyków w mojej kolekcji. Konsystencja jest kremowa, łatwo aplikuje się je na twarz. Każdy kolor możecie używać osobno jak i łączyć ze sobą. Ja wszystkie łączę ze sobą, wtedy tworzy się idealny odcień dla mnie. Oba produkty posiadają w sobie lekkie drobinki, które pięknie połyskują. Rozświetlacz tworzy cudowny efekt tafli, daje naturalny wygląd. Bronzer idealnie podkreśla opaleniznę. 

Udostępnij

48 komentarzy :

  1. Rzeczywiście świetnie się prezentują i jeszcze w takiej super cenie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham kosmetyki Bell miłością wielką!

    OdpowiedzUsuń
  3. najbardziej mnie zaciekawiła pomada, bo jeszcze nie miałam tej z Bell :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się odcień najciemniejszej matowej pomadki lecz wolę jednak błysk na ustach więc te topy to coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa kolekcja, ale na nic się nie zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosmetyki mają cudowną szatę graficzną, taką luksusową. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawią mnie te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Blonzer i rozświetlacz bardzo mnie interesują ❤️

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam je są świetne, piękne wyglądaja aż szkoda używać 😉

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie jeszcze nie zaszłam zobaczyc tych produktow a kuszą kuszą mnie ☺☺

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają pięknie🌷 patrzyłam na nie ostatnio w biedronce. Ba! Nawet próbowałam kupić te pomadki😂 niestety na próbie się skończyło, bo Pani nie mogła nabjc ich na kasę...

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się, że marka bell ciągle idzie do przodu i pokazuje co potrafi. Pamiętam jak kilka lat temu, będąc jeszcze w gimnazjum poznałam cudowny korektor, który kupuję po dziś dzień. Muszę skusić się na te nowe pomadki bo jestem ich strasznie ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ochotę na matowe szminki i kajale ❤️

    OdpowiedzUsuń
  14. Konturówki bardzo mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kajal i szminka warta wypróbowania 🙂

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kolorki tych błyszczyków, są przesłodkie! W ogóle to zauważyłam, że w Biedrze jest mnóstwo fajnych kosmetyków w dobrych cenach:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie prześliczne opakowania! Od razu zwróciły moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale piękne odcienie tych matowych pomadek!

    OdpowiedzUsuń
  19. Prezencie maja wprost idealna! I te szminki, ach... Ja kocham szminki ❤️

    OdpowiedzUsuń
  20. Z mila checia bym je przetestowala :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jak ja bym chciała miec tego az tyle!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawi mnie ta konturówka do oczu, muszę ją kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Robisz po prostu przecudowne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  24. super produkty w świetnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Te produkty wyglądają mega zachęcająco! Na pewno coś z nich wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo sobie cenie produkty tej marki <3 wiele rzeczy super sie sprawdza : )

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna kolekcja :) pomadki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. produkty prezentują się świetnie ! <3 kolekcja jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Marka ma coraz ciekawsze kosmetyki :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nieziemsko jestem ciekawa tych pomadek, które opisujesz ❤️ Bardzo chętnie sprawdziłabym jak długo są w stanie utrzymać się na ustach i jak wyglądają te kolorki ❤️

    OdpowiedzUsuń
  31. Ostatnio koleżanka malowała mnie na wesele i użyła właśnie tego rozśewietlacza. Jest rewelacyjny ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo zaciekawiły mnie te kosmetyki ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna jest ta kolekcja i jakie mają ładne wytłoczenia ten rozświetlacz np. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. To już wiem, gdzie zawędruję na zakupy :) Ostatnio jak byłam to chyba jeszcze nie było tej kolekcji :(

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo podobają mi się kolory pomadek ❤️

    OdpowiedzUsuń
  36. Chce te kosmetyki!! Słyszałam same świetne opinie! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Te pudry wielokolorowe wyglądają bajecznie 😍

    OdpowiedzUsuń
  38. Te matowe pomadki są w tak pięknych kolorach, że koniecznie muszę je mieć :) A konturówki do oczu też wyglądają ciekawie, chyba czas złożyć zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam produkty firmy bell <3 maja super jakosc i sa tanie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. This is very informative and interesting for those who are interested in blogging field Also take a look at the latest post of very genuine website. The post is related to Audio to Text Converters. Visit the article text to speech converter and have a happy information reading.

    OdpowiedzUsuń
  41. This is a fantastic article I have actually seen due to the offer it.
    It is really what I expected to see count on the future you will continue in sharing
    such a mind-blowing post. You may visit my latest post related to Roblox music. I will really appreciate our visit to RBX codes. Thank for your concern.

    OdpowiedzUsuń
  42. I got excessive fascinating things on your blog site. I think I am not the only one having all the pleasure here! Maintain the good job. To learn more about increase typing speed Please do refer the article typing speed.Thank for the attention.

    OdpowiedzUsuń
  43. It's good to reconnect with you, it's been a while since I've visited your blog. This is the article I have been waiting for for so long. Thanks for sharing. Here is the latest article on causes of slow right click. that I would like to share with you. My most recent post has been written after much research. Visit Fix Slow Right Click Problems and let us know your thoughts.

    OdpowiedzUsuń
  44. You can also visit an article written by me to learn about BPM Counter. This is the late post I have written with a lot of effort on researching. Please do visit BPM tempo and comment on your views.

    OdpowiedzUsuń
  45. I really appreciate your method for writing an article after reading a few of the blog articles in your online journal. I am an artist and I often use microphones, so I wrote an article about that topic Microphone Test. So, if you are interested for that subject then click here and read my article.

    OdpowiedzUsuń
  46. I think this post is very informative and helpful. I have to add this to my collection. You did a great job! Excellent story. Based on your previous post Fix space bar not working on Windows 10, I also wrote an in-depth article. You may be interested in reading this article Fix spacebar. Thanks for visiting.

    OdpowiedzUsuń
  47. Your article was fascinating and informative to me. I would love to read more from you in the future. Recently, I read some interesting profiles about spacebar counter game and I want to share them with you. I hope you find them useful.

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.