środa, 23 maja 2018

Prezenty dla dziewczyny: MyGiftDNA.pl

Każda kobieta uwielbia prezenty.Najlepsze są te niespodziewane.Nie wiem jak Wy, ale ja jak wiem, że dostanę jakiś upominek, to zawsze od razu chciałabym wiedzieć, co to będzie.Czasem wolałabym dostać coś niespodziewanie, bez okazji.
Pewnie większość Panów zastanawia się, co kupić swojej dziewczynie na prezent, by sprawił jej ogromną radość?Wiem, że wiele z Was po prostu pyta swoją ukochaną, co potrzebuje i co by chciała dostać, ale warto czasem zrobić coś więcej i stworzyć dla niej świetną niespodziankę.Na pewno wiecie, czym dziewczyna się interesuję i co by ją ucieszyło, dlatego może warto poszukać prezentu odpowiadającego jej zainteresowaniom?A może kupić coś niepowtarzalnego i zamówić spersonalizowany upominek?Z pomocą przyjdzie Wam sklep MyGiftDNA.pl.Nie znam innego sklepu, który posiada tak duży asortyment upominków.Znajdziemy tam mnóstwo produktów dla swoich bliskich na różne okazje.Możemy wybrać upominek z naszym tekstem lub zdjęciem.W związku z tym, przygotowałam dla Was trzy produkty, które mi najbardziej się spodobały i byłyby świetne jako prezent dla dziewczyny.





Grawerowany notatnik to świetny prezent dla dziewczyny, która lubi zapisywać przeróżne informacje.Jeśli Wasza kobieta uwielbia gotować, to może posłużyć jako przepiśnik, w którym zapisze swoje najlepsze przepisy na różne dania.U mnie jest to notes, w którym zapisuje pomysły na wpisy na bloga i instagrama.Możliwości jest sporo, na pewno taki notatnik się nie zmarnuje i każda dziewczyna znajdzie do niego zastosowanie.Jest wielkości A5, można go zabrać do pracy czy na uczelnię.Okładka jest solidnie wykonana, grawer jest wykonany techniką laserową.Wybrałam z napisem "Hej piękna!Będziesz miała dziś cudowny dzień", ponieważ lubię takie napisy.Dostępny jest w 3 kolorach, ja wybrałam w kolorze szarym.Oprócz tego napisu, jest także wiele innych, na które warto zwrócić uwagę.


Jestem osobą, która kolekcjonuje ładne kubki.Mam ich już dość sporo, a ciągle mogłabym zamawiać nowe.Jeśli Wasza dziewczyna lubi je tak jak ja, to z pewnością będzie to dobry prezent.Kubek jest o najmniejszej pojemności, jaką jest 330 ml.Mamy do wyboru jeszcze dwie większe pojemności.Na stronie znajdziecie dużo ciekawych wzorów i napisów.Ja wybrałam z koroną i motywacyjnym napisem.


Twoja wybranka uwielbia gotować, a może lubi kupować pyszne ciasta, ale nie posiada odpowiedniego naczynia, aby jak najlepiej je zaprezentować?Świetnym prezentem dla niej będzie personalizowana patera.Do wyboru są różne napisy, u mnie zagościła z napisem " Małgorzata najlepsza kucharka od zawsze".Możemy na niej napisać, co tylko chcemy, ja skusiłam się na taki napis.Patera wykonana jest z bardzo wytrzymałego szkła, aż sama jestem pod wrażeniem.Prezentuje się znakomicie.Możemy ułożyć na niej owoce czy ciasta.Każda kobieta będzie mogła pochwalić się swoimi wyrobami.Dzięki swojemu ładnemu wyglądowi, będzie ładnie zdobić każde pomieszczenie.Może posłużyć również jako dodatek do zdjęć.

Udostępnij

40 komentarzy :

  1. Super prezenty, kubek mnie urzekł:3

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam te wszystkie rzeczy z MyGiftDna :D mam między innymi kubek i deskę do krojenia, która robi furorę wśród gości :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tu akurat propozycje nie dla mnie. Z notatników nie korzystam, a kubki mnie znudziły :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty:) kubek bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamówiłam już z tego sklepu wiele rzeczy i dla siebie i na prezenty - uwielbiam ich asortyment i jakość rzeczy. Tu kubek wygrywa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tę stronę ;) Zamawiałam tam już prezenty dla mamy, taty i koleżanki ;) Dla przyjaciółki na panieńskich wybrałam właśnie paterę i notes :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie te propozycje są świetne, ale najpiękniejsza jest patera!

    OdpowiedzUsuń
  8. Te prezenty są świetne ;) Ja uwielbiam kubki, dlatego tez taki mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe pomysły na prezenty choć sama nie lubię takich spersonalizowanych.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się takie prezenty, coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Notatnik wygląda bardzo fajnie, a napis wręcz genialny! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysly,świetny dziennik!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna sprawa jeśli ktoś nie ma pomysłu na prezent. Fajny ten kubek!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kubek bomba, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  15. Grawerowany notatnik to świetny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne propozycje prezentów ☺ notatniki to ja uwielbiam☺

    OdpowiedzUsuń
  17. kubek chyba mi się wydał najbardziej praktycznym prezentem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. boskie prezenty ! ten kubek jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajna baza pomysłów! Przyda sie wielu osobom!

    OdpowiedzUsuń
  20. Na patere pewnie bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Na patere pewnie bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja wiem, że wybór prezentu dla kobiet sprawia zazwyczaj wiele problemów, gdyż chcemy aby było to coś wyjątkowego. Ja nie mam ogólnie z tym problemu, gdyż zawsze zamawiam coś z https://4gift.pl/prezenty/prezent-dla-niej i oryginalny gadżet jest i będzie fajnym pomysłem na prezent. W sumie bez znaczenia czy to dla kobiety czy dla mężczyzny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również gdy nie mam pomysłu na prezent, to szukam inspiracji w internecie. Ostatnio np. z okazji urodzin mojej mamy, kupiłam jej na https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-mamy nowy blender. Uznałam, że takie urządzenie na pewno się jej przyda i sprawi jej masę satysfakcji. Blender ułatwi mamie nie tylko przygotowanie smacznych potraw ale też z pewnością pomoże jej zaoszczędzić więcej czasu dla siebie.

      Usuń
  24. ja dl;a swojej kobiety kupiłem ostatnio na urodziny komplet bielizny z https://gaia.com.pl/biustonosz.html. Jest zachwycona a ja przy okazji, bo udało mi się idealnie trafić z rozmiarem :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Uważam, ze prezenty powinno dobierać się mając na uwadze zainteresowania osoby, której ten prezent ma być podarowany. Moja kobieta uwielbia czytać - dlatego też na wszelkie okazję kupuję jej jedną z książek, które chce w najbliższym czasie przeczytać. Zazwyczaj są to pozycje dostępne w ofercie księgarni https://www.ravelo.pl/olimp-media,a3773.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Zależy też czym się dana osoba interesuje. Jeśli na przykład modą to można pomyśleć, aby sprezentować jakieś ładne buty typu https://butymodne.pl/pozostale-klapki-damskie-guma-c19915.f116.html . Do tego można jeszcze wiele dobrać, ciuszki, czy inne dodatki

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie wiem dlaczego, ale ja zawsze miałam problem z zakupem prezentów. Nigdy nie wiedziałam co kogo uszczęśliwi. Na szczęście koleżanka dała mi namiar na stronę https://4gift.pl/prezenty/prezent-dla-niej, a to jest kopalnia prezentów. Znajdziecie tam upominki dosłownie na każdą okazję.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeśli chodzi o mnie to akurat mój facet doskonale wie co lubię i co mi sprawi przyjemność. Natomiast ja dla niego jako prezent w ostatnim czasie kupiłam fajne akcesoria do whiskey https://forhim.pl/73-akcesoria-do-whisky i jestem zdania, że to właśnie one są doskonałym upominkiem.

    OdpowiedzUsuń
  29. Dzięki temu, że mamy internet i takie miejsca to naprawdę można bardzo fajne pomysły na prezent znaleźć. Ostatnio też sporo ciekawych rzeczy znalazłam na https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-kobiet , jest w czym wybierać. Ważne, żeby trafić w gust osoby dla której szukamy prezentu. Ja na przykład lubię praktyczne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  30. Akurat wydaje mi się, że znalezienie prezentu dla dziewczyny nie jest wcale takie trudne jakby się co niektórym wydawało. Ja uwielbiam robić prezenty i jestem przekonana, że prezent jaki kupiłam dla dziadka w https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-dziadka bardzo mu się spodoba. W końcu ja bardzo chętnie wręczam takie rzeczy moim bliskim.

    OdpowiedzUsuń
  31. Takie wskazówki są bardzo cenne i jak najbardziej warto z takich korzystać. Od siebie mogę polecić jeszcze namiar na stronę https://kobieco.pl/jaki-prezent-na-ostatnia-chwile/ , gdzie można znaleźć pomysł na tak zwaną ostatnią chwilę. Czasem tak właśnie jest, że w ostatniej chwili zabieramy się za szukanie i wybieranie odpowiedniego prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziewczyny, a gdybyście tak dostały masaż na ból głowy , to obraziłybyście się, czy nie? Jak to wygląda? Ja mam mieć coś takiego w Masajce mieć robione. I nie wiem, jak to będzie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja bym proponowała jakiś album, fotoksiążkę coś w tym rodzaju. I ważne by zdjęcia coś przekazywały. Tutaj https://www.czikczik.com/lifestyle/dom/powiedz-to-co-wazne-za-pomoca-swojego-ulubionego-zdjecia/ znajdziesz porady jak wykonywać fotografie by niosły jakieś znaczenie

    OdpowiedzUsuń
  34. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  35. Myślę, że również całkiem sporo zależy od tego jakie prezenty nas interesują oraz z jakiej okazji chcemy je wręczyć. W każdym razie jak dla mnie bardzo dobrym wyborem jest https://zamowprezent.pl/okazje/prezenty-na-dzien-chlopaka gdy faktycznie ktoś szuka prezentów na dzień chłopaka.

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.