środa, 21 marca 2018

Rosegal: paleta brokatów, gumki do włosów i opaska.

Cześć :)
Dzisiaj pokażę Wam trzy produkty, które zamówiłam na Rosegal.com.Mam je już u siebie ponad miesiąc i czekają tylko, żeby Wam je pokazać, więc zaczynajmy :)



Kiedyś miałam jedną chińską paletę.Nie była najgorsza, ale wyrzuciłam ją, bo nie potrzebuje chińskich kosmetyków, skoro mam tak dużo dobrych jakościowo palet z Makeup Revolution.Żadnego chińskiego kosmetyku do makijażu już nie miałam, aż do tego momentu.Zamówiłam paletę firmy Maange z brokatami.Nie będę jej używać na powieki.Kupiłam ją tylko do zdjęć samego opakowania i kolorów oraz do robienia makijaży na dłoni.Zrobiłam swatche kolorów, ale nie wyszły aż tak dobre, jak się spodziewałam.Podejrzewam, że na bazie będą wyglądać o wiele lepiej.Bardzo podoba mi się opakowanie palety, to z pewnością jej wielki plus, tak samo jak kolory w opakowaniu, które są niesamowite.Paleta w środku trochę śmierdziała, więc nie polecałabym tych brokatów używać na powieki.
Do kupienia TUTAJ.


Już dawno chciałam sobie zamówić te gumeczki do włosów.Wyglądają mega uroczo.W zestawie jest 5 gumek, każda inna.Mamy tutaj tasiemki, sznureczki z perełkami i koronki.Możemy używać ich także jako bransoletki.Włosy utrzymują bardzo dobrze, z gęstymi mogłyby mieć problem.Ja bardzo lubię je nosić do warkoczy.
Do kupienia TUTAJ.


Kiedyś częściej robiłam maseczki na twarz, teraz chciałabym znów do tego wrócić, dlatego zamówiłam taką opaskę.Pomaga ona przytrzymać włosy, aby się nie pobrudziły.Jest przydatna, a dodatkowo uroczo wygląda.
Do kupienia TUTAJ.

Udostępnij

11 komentarzy :

  1. Uwielbiam takie świecidełka (oczywiście wszystko w umiarze ;) Super, że zaprezentowałaś taką paletkę. Kolorystyka również sam raz dla mnie. Z tymi brokatowymi cieniami niestety jest problem, że więcej brokatu często zostaje na palcu niż na powiece.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory rzeczywiście ładne, ale również nie użyłabym chińskiej paletki na powiekach. Dobrze prezentuje się na zdjęciu i takie brokaty można wykorzystać do czegoś innego, no nakleić na ozdoby świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej jaka genialna ta paleta i te kolory.
    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat brokatów nie używam ale opaska super <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak, ta paleta rewelacyjnie wygląda na zdjęciach ;) Tak jak i te pędzelki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolory palety są piękne. Gdybym ją miała, nie dałabym rady się nią nie pomalować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Paleta wygląda obłędnie! Uwielbiam takie świecące cienie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna paleta, ale niekoniecznie dla mnie :3

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.