piątek, 3 listopada 2017

Rosegal.com różowy zestaw torebek.

Cześć :)
Jakiś czas temu doszło moje zamówienie z Rosegal.com.Tym razem zamówiłam dla siebie coś, co naprawdę potrzebuję.Potrzebowałam dużej torby, która będzie bardzo pojemna i taką znalazłam.Wybrałam także czarną męską kurtkę, która całkiem mi się spodobała.






W oczy rzucił mi się zestaw trzech torebek.Jak tylko je zobaczyłam na stronie, to się zakochałam.Trochę bałam się, że w rzeczywistości będą słabe, ale okazały się identyczne jak w sklepie.Jestem nimi zachwycona, są niesamowicie piękne.Największa torba jest bardzo pojemna.Zmieści się w niej wiele rzeczy.Podobają mi się w niej złote detale i frędzle z koralikami.Średnia torba jest zwyczajna, posiada pasek.W najmniejszej pojawiają się złote akcenty, bardzo podoba mi się jej łańcuch.Torebki wybrałam w przepięknym, różowym kolorze.Dostępne są jeszcze w 5 innych kolorach.Bardzo Wam je polecam, robią wrażenie :)
Do kupienia TUTAJ.


Bardzo ciężko jest mi uchwycić jej prawdziwy wygląd.Na zdjęciu nie wygląda zbyt zachęcająco, ale w rzeczywistości jest bardzo ładna.Po przyjściu okropnie śmierdziała, naprawdę nie dało się tego wytrzymać.Na szczęście wszystko jest już w normie.Ładnie leży, ale wypadają mniejsze, więc warto brać rozmiar większy.
Do kupienia TUTAJ.
Udostępnij

22 komentarze :

  1. Śliczne torebeczki :) Największa najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta duża torebka jest przepiękna, ten kolorek <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny mają kolor te torebki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Te różowe torebeczki mają piękny odcień :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestaw torebek super, szczególnie ta duża torba :) Poklikałam w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne torebki ♡ pozdrawiam i zachęcam do wspólnej obserwacji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie rzeczy świetne . poklilane ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja teraz zamówiłam sobie zestaw torebek w tym kolorze na Gamiss, zobaczymy jak będą wyglądać ;) Na tych stronach to mi się co druga torebka podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczne torebki, cieszę się, że odnalazłam Twojego bloga, jest cudny. ♥
    Zyskałaś kolejną stałą czytelniczkę! Z pewnością zostanę z Tobą na dłużej.
    Pozdrawiam cieplutko i życzę wspaniałego weekendu. ♥

    Zapraszam do siebie
    recenzjella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny zestaw torebek. Muszę sobie sprawić podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne zamówienie 😊 mi z reguły zamawiane torebki nieprzyjemny zapach dają. Do tego wkładają jakieś pseudo coś do środka co mi daje jeszcze gorszy efekt 😜 masakra. Poklikane. Dzięki za odwiedziny 😘

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podobają mi się te torebki :) śliczne są!

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebki mają cudowny kolor. Najbardziej spodobała mi się ta trzecia. <3
    $31.68, $29.55

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne torebki. Uwielbiam pudrowy róż ;)

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.