środa, 5 lipca 2017

Odkurzacz do wągrów.Czy pozbyłam się wągrów?

Cześć:)
Od ponad miesiąca jestem posiadaczką nietypowego urządzenia, a mowa tutaj o odkurzaczu do wągrów.Brzmi śmiesznie a jak z jego działaniem?Urządzenie testowałam ja z chłopakiem.Mam już wyrobione zdanie o nim, dlatego dzisiaj Wam trochę o nim opowiem.




Urządzenie przyszło do mnie w białym pudełku.Jest w kolorze rose gold.Zamówiłam je ze strony Rosegal.com, a dokładnie TUTAJ.Kosztowało coś ponad 100 zł.Na stronie widziałam również inny odkurzacz, trochę się różnią, natomiast nie wiem jak drugi działa.




Zestaw zawiera urządzenie, 4 końcówki, wymienne końcówki i uszczelki, kabel usb do ładowania oraz instrukcje z której nic się nie dowiemy, ponieważ nie jest po polsku a nawet nie ma angielskiego.


Pierwsza końcówka jest do cery wrażliwej.Użyłam jej tylko raz, jak dla mnie ma za słabe ssanie.


Druga końcówka ma usuwać zmarszczki i zapobiegać powstawaniu nowych.


Trzecia końcówka jest do mikrodermabrazji.Ma na celu sprawić, że nasza skóra stanie się gładka.


Ostatnia końcówka ma na celu głębokie oczyszczenie porów, usuwa wągry i trądzik.





Urządzenie posiada trzy tryby ssące.Od najsłabszego do najmocniejszego.Aby wyłączyć odkurzacz należy przytrzymać parę sekund przycisk.




 Przejdźmy do efektów...Niestety zawiodłam się i to bardzo mocno.Próbowałam się do niego przekonać, było wiele prób.Od razu zaznaczam, że nie przed każdym użyciem robiłam parówkę, aczkolwiek w obu przypadkach efekt był identyczny.Trzecia końcówka i czwarta były używane regularnie.Urządzenie zasysa skórę, ale nie wciąga wągrów.Próbowałam usunąć zaskórniki, ale nic z tego.Jedyne co pozostało mi na twarzy to czerwone plamy.Na mojej twarzy urządzenie sobie nie radzi.Nie usunęło zaskórników i wągrów.Jedyne co zbiera to zanieczyszczenia ze skóry po całym dniu.Końcówka peelingująca(trzecia) to jedyna zaleta tego urządzenia.Cudownie wygładza skórę i usuwa martwy naskórek.Takiego gładkiego nosa nigdy nie miałam.Gdyby nie ta końcówka, odkurzacz byłby dla mnie totalnym bublem.
Urządzenie nie wolno stosować zbyt często.Należy poruszać nim po skórze i nie trzymać długo w jednym miejscu.Jeśli będziemy trzymać w jednym miejscu możemy mieć całą twarz w siniakach i bardzo zaczerwienioną.Moja skóra była zaczerwieniona, ale tylko 15 minut.
U mojego chłopaka odkurzacz sprawdził się o wiele lepiej.Ja chyba mam większy problem z wągrami, dlatego sobie nie poradziło.Usunęło u niego bardzo dużo wągrów i zanieczyszczenia ze skóry.
Czy polecam Wam te urządzenie?Ciężko stwierdzić, zależy jaki efekt chciałybyście osiągnąć.Jeśli zależy Wam na świetnym wygładzeniu, to jak najbardziej.Są różne rodzaje tych urządzeń, nie wiem jak się sprawdzają, ale bardzo dużo osób je poleca.Warto wejść na stronę Aliexpress Polska na Facebooku, tam jest mnóstwo opinii o innych urządzeniach.Każdy ma też inną skórę i na każdego co innego działa.Jeśli chcecie spróbujcie.Korzystanie z odkurzacza nie boli aż tak mocno, zawsze można zmniejszyć ssanie.

Jestem ciekawa czy miałyście kiedyś takie urządzenie i jak u Was się sprawdziło.Dajcie znać:)

Udostępnij

38 komentarzy :

  1. Szkoda ze urządzenie nie spełniło Twoich oczekiwań.:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie efekt rewelacyjny mialam mega problem z wagrami teraz cera czysciutka zero wagrow oczywiscie trwalo to okolo 2 tyg co 3dzien robilam zabieg odkurzaczem byc moze faktycznie jest tak ze na kazdego dziala innaczej przed kazsym.zabiegiem robilam parowke okolo 15min odkurzacz tez byl immej firmy zakupiony na alegro za okolo 50zl

      Usuń
  2. ... a już myślałam, że to jakiś mega hit. Szkoda, że się zawiodłaś, aczkolwiek jestem ciekawa czy na mnie by podziałało. Każda skóra jest inna, więc... jeśli tylko będę miała możliwość przetestowania, z przyjemnością to zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  3. mam identyczne ! na początku włączyłam za mocne ssanie i wyglądałam jakby ktoś mnie pobił - właśnie mi się siniaki pojawiły. mi trochę wągrów zeszło, ale efekt jest daleki od wymarzonego.
    teraz czekam na czarną maskę peel-off. zamawiam ją po raz drugi, poniewaz jak miałam ją wczesniej nie wiedziałam, że trzeba robić parówkę , także zobaczymy jak się teraz sprawdzi. u mnie zmora to nos + policzki.

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze az żal że nie działa - chciałam kiedyś kuipic podobny gadżet, ale jednak troszkę mnie brzydził..
    Zapraszam do mnie na post o tegorocznym Openerze - będę bardzo wdzięczna jak zajrzysz.
    https://zozolekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o takich urządzeniach wiele dobrych opinii, Twoja mnie zaskoczyła.
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że chłopak zadowolony :) Szkoda, że u Ciebie to gorzej podziałało, ale co tam ;) My się boimy takiego czegoś, bo naszej kuzynce zniszczyło coś podobnego twarz XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Tego się obawiałem - zaczerwienionej skóry. Widziałem wiele filmików na jego temat i byłem lekko zaskoczony tym urządzeniem. Mam bardzo delikatną skórę więc nie wiem czy efekt byłby u mnie zadowalający
    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj szkoda, że nie osiągnęłaś efektu. Taki sprzęt by mi się przydał.

    Fotografia sposobem wyrazu - blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodziewałam się pozytywnej opinii z Twojej strony, i że urządzenie świetnie się spisało, no ale cóż, może faktycznie wszystko zależy od typu cery i rodzaju problemów skórnych. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trochę szkoda, że takie słabe efekty :/ Ale mimo wszystko ciekawi mnie to urządzenie ;D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  11. No właśnie moje pierwsze skojarzenie jak zobaczyłam ten "odkurzacz" to była mikrodermabrazja :) Mnie tam wystarczą glinki i maseczki oczyszczające... Z tego co przeczytała sprawdzają się lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zobaczyłam hasło: odkurzacz do wągrów, to byłam pewna, że to będzie strzał w dziesiątkę. Szkoda, że jednak nie ma takiego efektu wow...
    WWW.RINROE.COM

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny gadżet. Szkoda tylko,że nie działa, tak jak powinien. Szkoda na takie coś pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy czegoś takiego nie miałam :o i pierwsze słyszę i tym gadżecie ! Ale chyba nie mam na tyle problemów z cera ,aby używać czegoś takiego xd Ja stosuje peelingi ,kremy i pianki na twarz i to mi jak najbardziej pomaga i wystarcza ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak coś czułam, że efekty będą mizerne ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Na podobnej zasadzie działało urządzenie do masażu antycellulitowego które posiadałam - też "zasysało" skórę...

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie słyszałam wcześniej o tym urządzeniu, jednak szkoda, że się nie sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsze widzę, ale po Twojej recenzji nawet nie chcę próbować :D chyba zostanę przy maseczkach itp :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Urządzenie wydawało się ciekawie, szkoda że się nie sprawdziło.

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ciekawie to urzqdzenie wyglada. mam pytanie do Cb jak robisz podstrony makjazem? https://florydauchwyconechwile.blogspot.com





    OdpowiedzUsuń
  21. mam to cudo:) czeka na testy :D

    OdpowiedzUsuń
  22. czego to nie wymyślą :P szkoda, że urządzenie się nie sprawdziło :-(

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow :D Jednak jest jeszcze coś co mnie zaskoczyło, a myślałam, że nie ma już takiej rzeczy :D
    Z wielką przyjemnością przetestowała bym to osobiście :D
    Bardzo intrygujące :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Kupilem to juz kiedys i zaplacilem 40€ na niemieckich testach wypadalo dobrze.
    Zrobilem to za pierwszym razem i bylem pod wrazeniem poniewaz wyssalo bardzo duzo łoju (nie mam wielkich problemow z wagrami) nie spodziewalem sie ze az tyle tego bedzie. Minusem bylo to, ze się zagalopowalem z czasem i pozniej mialem siniaki. Siostra moja tez tego użyła i miala podobny efekt.
    Później zamowila na chinskiej stronie, z opini wynikalo ze jest bardzo dobre. Kiedy przyszlo i wyprobowala, byla zalamana jakoscia ssania i wyrzucila to, ponieważ miala porownanie z orginalnym produktem. Robie to raz w tygodniu po kapieli i jedtem zadowolony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy siniaki zniknęły ? Wspomagałeś czym aby zniknęły ?

      Usuń
  25. szkoda bo bylam bardzo ciekawa tego urzadzenia :) hm..

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mam ten sprzęt miałam bardzo dużo wagrow raz w tygodniu używałam i jestem zadowolona😊 moja twarz wyglądała masakrycznie dontego co jest teraz

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam te samo urządzenie co ty.I powiem że jestem bardzo zadowolona.Fakt. ..starych wągrów nie wciąga ale nowe tak.Ta trzecia koncowka z diamentami to mistrzostwo.Skórę mam jak pupcie niemowlęcia. Ja bardzo polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się robi ten piling trzeba się czymś posmarować czy na sucho proszę o odpowiedź

      Usuń
  28. Szkoda ze się nie sprawdza a już miałam kupić dzięki zavinfo

    OdpowiedzUsuń
  29. our distinction vehicle employ administration can assist you with satisfying your needs.refrigerated truck uae

    OdpowiedzUsuń
  30. We provide chiller vans and trucks for rent in Dubai and also in all UAE for food deliveries and for tours. We are located in Dubai and provide our professional and secure services. For more info Please visit our website by following this link https://vanchiller.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. I read your Blog and im really happy with your efforts and I will be waiting for your next write ups thanks once againThanks for sharing your info.

    chiller van rental in dubai

    Chiller Van for Rent in Abu Dhabi


    Chiller Van Dubai


    Chiller Van for Rent in Dubai


    Chiller Van Rental in Dubai

    OdpowiedzUsuń
  32. https://bayesfactor.blogspot.com/2015/03/the-frequentist-case-against.html?sc=1656241066179#c6700604906225079175

    OdpowiedzUsuń
  33. I read your Blog and im really happy with your efforts and I will be waiting for your next write ups thanks once againThanks for sharing your info.

    bedline

    Polyurea

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.