wtorek, 30 sierpnia 2016

Paczka od Zaful- świetne zamówienie.

Cześć kochane!
Jakiś czas tamu dostałam wiadomość od firmy Zaful, czy chciałabym podjąć z nimi współpracę.Zgodziłam się i dzisiaj zaprezentuję Wam, co ciekawego wybrałam.Rzeczy zostały podzielone na dwie części.Jedna paczka przyszła w czwartek, a druga dzisiaj.

Na początek wybrałam sobie zestaw 2 torebek, portfela i etui na klucze.



Największa torebka z całego zestawu.Dodatkowo ma też odpinany pasek.Jest bardzo dobrze wykonana, zamki działają bez zarzutu.



Druga torebeczka jest już mniejsza.Również wykonana bardzo dobrze.Miałam nadzieję, że pasek będzie dłuższy, ale jak widzicie na zdjęciu jest dosyć krótki.Pomimo to będę ją nosić.


Już przedostatnia rzecz z tego zestawu to duży portfel.Ja zawsze specjalnie kupuje jak najmniejszy, żeby zmieścić dużo rzeczy do torebki, ale jak będę nosiła tą dużą z zestawu, to z pewnością dużo rzeczy mi się zmieści.Już niedługo opuszczę stary portfel i przeprowadzę się do tego.


W zestawie było także etui na klucze.Od razu dałam je mojej mamie, ponieważ ja mam tylko klucz od domu, więc niepotrzebnie by się u mnie marnowało.

Taki cały zestaw możecie kupić w atrakcyjnej cenie TUTAJ.



Od dłuższego czasu szukałam w sklepach jakiegoś ładnego kombinezonu.Niestety na marne, żaden mi się nie podobał.Jak tylko zobaczyłam ten w sklepie, to musiałam go zamówić.Uwielbiam koronkę, więc nie mogłam mu się oprzeć.Dodatkowo jest wiązany sznureczkami, a z tyłu ma zamek.Na stronie wygląda na jasno różowy, ale później jak już zamówiłam, zjechałam na dół i było napisane, że przyjdzie biały.Ten kolor nawet bardziej mi się podoba.Kombinezon jest wykonany bardzo starannie.
Mam go w rozmiarze L, nosząc M, więc kupujcie rozmiar większe:)
Możecie go kupić TUTAJ.


Kolejna rzecz to strój kąpielowy.Myślałam, że paczka przyjdzie po paru dniach, ale okazało się, że pierwsza część przyszła po 15 dniach, a druga po 20.Będę miała go na kolejne wakacje, bo jest naprawdę piękny.Tak jak wszystkie rzeczy z tego sklepu, tak ten strój jest dobrze wykonany.
Możecie go kupić TUTAJ, akurat jest w przecenie.


Już ostatnia rzecz z tego sklepu.Padło na okulary.Nie wiedziałam jakie wziąć, ale postanowiłam te"kocie".Nie pokażę Wam jak w nich wyglądam, bo strasznie :D Ogólnie są piękne i ładnie się błyszczą, ale u mnie wyglądają śmiesznie :D
Możecie je kupić TUTAJ.

Podsumowując jestem niesamowicie zadowolona z rzeczy z Zaful.Jakość jest naprawdę bardzo dobra:)
Udostępnij

16 komentarzy :

  1. Bardzo świetne rzeczy powiem Ci ,ze torebka mnie urzekła
    Mój Blog Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Malutka torebka i strój - cudowne ! Poklikane :)
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście o TU ? Byłabym wdzięczna :)
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się duża torebka i o dziwo kombinezon, bo z reguły bardzo nie lubię kombinezonów

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się kombinezon. Również uwielbiam koronkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Strój mi się podoba, ale kolor torebek niekoniecznie. Ta z krótszym piaskiem fajnie się wkomponuje w outfit dla niskich dziewczyn. ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Kombinezon i okulary prezentują się super :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Okulary i kombinezon zdecydowanie na plus!
    Pozdrawiam,
    normxcore

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne przedmioty. Torebka idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. STRÓJ KĄPIELOWY bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.