piątek, 26 kwietnia 2019

Prezenty na Dzień Mamy z dresslily.com.

Dzień dobry :)
Zbliża się Dzień Mamy, dlatego warto już pomyśleć o prezencie.Na jakie prezenty stawiacie?Kwiaty, czekoladki, a może coś innego?Ja powiem szczerze, że najczęściej kupuję mamie ubrania.Znalazłam kilka ciekawych rzeczy z Dresslily, idealnych na prezent.Co prawda nie ma tutaj żadnych czekoladek czy kwiatów, a sukienki i torebki, ale na pewno znajdziecie coś fajnego na stronie.


Torebki, torebki i jeszcze raz torebki.Moja mama uwielbia torebki.Pamiętacie jak często zamawiałam z tych sklepów i pisałam, że to dla mamy?W sumie w wielu przypadkach nie pisałam, a dawałam mamie.No cóż, moja mama ma ogromną ilość torebek.Ona kolekcjonuje torebki, a ja buty :)
Tą pierwszą zamówiłam, więc mam nadzieję, że już niedługo będzie u mnie.Zastanawiałam się jeszcze nad tą drugą i trzecią, ale wybiorę je następnym razem.
Jestem ciekawa, która Wam się najbardziej podoba.



Wybrałam również 3 sukienki.W każdej z nich widziałabym moją mamę.Taką chyba najlepszą i najbardziej codzienną jest opcja 2.Wiecie, że moja mama nie nosi spodni?Zimą chodzi w spódniczkach, latem w sukienkach.Wybrałam także opcje z kwiatkami.Moja mama tak samo jak ja uwielbia motyw kwiatów.
Mam dla was kod rabatowy 20% zniżki
DLGO20
($ 30 $ 6 $ 50- $ 10 $ 80 $ 16 $ 20 $ 100-, 150- $ 30 $, 40 $ $ 200-, 300- $ 60 $)

Udostępnij

6 komentarzy :

  1. Wszystkie 3 sukienki, które wybrałaś są prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta pierwszą sukienkę to sama chętnie bym założyła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka z ananasem oraz szara wyglądają super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja ucieszy się z kwiatka :D

    Zapraszam na nowy post. Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Pozdrawiam ♥ Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Thanks for the marvelous posting! I actually enjoyed reading it, you will be a great author. I want to encourage continue your great writing. Thanks for sharing your nice topic.
    Buy facebook comments

    OdpowiedzUsuń
  6. Tą pierwszą zamówiłam, więc mam nadzieję, że już niedługo będzie u mnie.Zastanawiałam się jeszcze nad tą drugą i trzecią, ale wybiorę je następnym razem.
    wholesale shawls , wholesale pashmina , pashmina shawl wholesale , pashminas in bulk , wholesale scarves in bulk , wholesale scarf suppliers , chiffon scarves wholesale , wholesale prayer shawls , velvet shawls wholesale , velvet shawl

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.