poniedziałek, 20 maja 2019

Dresslily ubrania na lato :)

Hejka :)
Ostatnio mam mało czasu na bloga, za to możecie mnie znaleźć często na instagramie!Z bloga nie zrezygnuje, mam zamiar więcej publikować, także zaczynajmy z kolejnym wpisem!Pokażę Wam, co zamówiłam z Dresslily.To moje kolejne zamówienie, w sumie chyba drugie w tym roku.



Znów zaczynam zamawiać kolejne torebki i spodenki.No cóż, muszę wymienić garderobę.Mam tutaj piękne spodenki z ćwiekami.Weszłam w rozmiar L, więc świetnie, tym bardziej, że sporo przytyłam w ciąży.Ładnie się prezentują, nie sądziłam, że kiedyś się na takie skuszę.
Do kupienia TUTAJ.

Czyż ona nie jest piękna?Teraz jest szał na takie torebki.Ja skusiłam się ze wzorem ananasa.Jestem w niej totalnie zakochana.Bardzo mi się podoba i jest naprawdę świetnie zrobiona.Pasuje do wielu stylizacji.
Do kupienia TUTAJ.

Kwiatki...Ja chyba już cały czas będę zamawiała kwiaty.Uwielbiam je w domu, nie mogę mieć żywych, więc mam chociaż sztuczne.Z tych różyczek zrobiłam flowerbox, zawsze taki chciałam no i mam!
Do kupienia TUTAJ.


Uwielbiam sukienki.Kiedyś mogłabym chodzić latem tylko w spodenkach, a teraz mi w głowie sukienki.Teraz są takie modne.Wybrałam rozmiar M i niestety do góry jest trochę za mała, ale spokojnie jeszcze schudnę i będzie idealna.Jest świetnie wykonana, materiał jest fajny.
Do kupienia TUTAJ.

Udostępnij

10 komentarzy :

  1. Woow nie poznałam Cię <3 Wszystko, co zamówiłaś jest bardzo ładne, a kwiatki sama bardzo lubię i chętnie kupuję różne rzeczy tego typu. Jeśli chodzi o sukienkę to bardzo podoba mi się jej krój :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super torebka i sukieneczka, a kwiatki wręcz urocze. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna sukienka! Torebka także wpadła mi w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. al;e piekna sukienka :D Podoba mi się bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna jest ta sukienka! Bardz, bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Love the bag
    www.stylebasket.in

    OdpowiedzUsuń
  7. spodenki bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  8. Best Article BUY WEED ONLINE Excellent post. I appreciate this site. Stick with it! Because the admin of this web page is working, no doubt very quickly it will be well-known, due to its quality contents.This website was how do you say it? Relevant!! Finally, I’ve found something that helped me.

    Best Article BUY ADDERALL ONLINE Excellent post. I appreciate this site. Stick with it! Because the admin of this web page is working, no doubt very quickly it will be well-known, due to its quality contents.This website was how do you say it? Relevant!! Finally, I’ve found something that helped me.

    OdpowiedzUsuń
  9. I am frequent visitor of your website as i love to read out the articles posted on your website. At the same time i request to post some great article on British International School Dubai and similar as well. Thanks !!!

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.