czwartek, 28 grudnia 2017

Nivea suchy olejek do ciała.

Cześć:)
Nigdy nie byłam fanką olejków do ciała.Nie lubię jak moje ciało jest tłuste.Jakiś czas temu w moje ręce wpadł suchy olejek do ciała marki Nivea.Byłam ciekawa jak się u mnie sprawdzi, ponieważ rzadko jaki olejek przypada mi do gustu.




Produkt mieści się w plastikowej butelce.Dzięki temu, że jest przezroczysta, możemy kontrolować zużycie produktu.Jego pojemność to 200 ml.Kolorystyka i grafika są charakterystyczne dla tej firmy.
Olejek dostępny jest w Rossmannie w cenie 24,99 zł.Ostatnio była na niego promocja i był dostępny za 19,99 zł, więc warto odwiedzać sklep.


Mam jedną uwagę, co do tego produktu, a mianowicie brakuje mi w nim pompki.Butelka jest zakręcana, przez co trudniej mi się ją otwiera mając śliskie ręce.Może też nam przez przypadek wypaść, dlatego do takiego produktu polecałabym pompkę. 
Konsystencja olejku jest rzadka i tłusta.Zapach jest niesamowicie delikatny, kremowy i przyjemny.Pachnie jak większość kosmetyków Nivea.


Skład:
Isopropyl Palmitate, Decyl Oleate, Octyldodecanol, Ethylhexyl Stearate, Caprylic/ Capric Triglyceride, Dicaprylyl Carbonate, Prunus Amygdalus Dulcis  Oil, BHT, Linalool, Limonene, Geraniol, Benzyl Alcohol, Citronellol, Alpha-Isomethyl Ionone, Parfum.



Moja skóra jest sucha.W okresie zimowym muszę bardziej o nią zadbać.Od kilku tygodni pomaga mi w tym suchy olejek Nivea.Pomimo to, że byłam bardzo go ciekawa, to na początku nie byłam do niego przekonana , ponieważ nie mogłam sobie wyobrazić jakim cudem staje się on suchy.Teraz już wiem i jestem nim zachwycona.Po pierwszym użyciu poczułam jak w ekspresowym tempie dobrze działa na moją skórę.Olejek nie jest do końca suchy.Pozostawia na skórze taki delikatny film, warstwę ochronną.Nie jest to tłuste, więc ze spokojem możemy założyć ubrania.Nie zdarzyło mi się, aby produkt pobrudził jakiekolwiek moje ubranie.
Po jego użyciu moja skóra jest miękka, delikatna i widocznie nawilżona.Używam go po kąpieli, a także w sytuacjach, kiedy czuję, że moja skóra robi się sucha.Po kilku tygodniach testowania widać znaczną poprawę w stanie mojej skóry.Już nie robi się tak często sucha jak kiedyś.






Udostępnij

12 komentarzy :

  1. bardzo lubię suche olejki i zapach kosmetyków Nivea więc na pewno skuszę się na ten olejek

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem fanką olejków, ale tego jeszcze nie miałam. Muszę koniecznie wypróbować ten :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio bardzo polubiłam olejki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie, z pompką chyba byłoby lepiej, ale i tak mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie slyszalam o tym olejku, ale po tej recenzji, az chce mi sie go zastosowac.

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie to fenomen. podobnie jak suche szampony. technika idzie do przodu. jestem w szoku, jak oni to robia. ale w tym przypadku pompka musi byc. albo szpiczasta koncowke chociaz, zeby nie kapalo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam jedną uwagę, co do tego produktu, a mianowicie brakuje mi w nim pompki.Butelka jest zakręcana, przez co trudniej mi się ją otwiera mając śliskie ręce.Może też nam przez przypadek wypaść, dlatego do takiego produktu polecałabym pompkę. Pakistani designer clothes in wholesale , Pakistani designers drerss in wholesale , pakistani suits wholesale stitched in best price , wholesale pakistani suit , pakistani lawn suits wholesale in pakistan , original pakistani suits wholesale

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.