niedziela, 17 grudnia 2017

Królowa Śniegu-makijaż.

Witajcie moi kochani!
Wracam do Was po przerwie.Potrzebowałam chwilę odpocząć, dlatego trochę mnie nie było.Wczoraj miałam pracowity dzień.Robiłam dla Was makijaż Królowej Śniegu.Jestem ciekawa co o nim sądzicie. :)





Koronę wykonałam sama.Na włosach mam biały spray Venita.
Na twarz nałożyłam podkład Catrice, który po jakimś czasie oksydował na mojej twarzy.Na szczęście chociaż odrobinę rozjaśniłam twarz pudrem HD Pro Finish z firmy Freedom Makeup.Lekko wykonturowałam twarz niebieskim cieniem z palety Makeup Revolution Matte Brights.Nałożyłam rozświetlacz z palety Makeup Revolution (Strobe Luxe).Chciałam dodać jeszcze więcej rozświetlenia, dlatego skorzystałam z palety Makeup Revolution Camouflage Corrector.Jak widzicie w jednym miejscu jest tego rozświetlenia o wiele więcej, ale zależało mi, żeby ten efekt było widać.Moja lustrzanka bardzo ciężko łapie kolory, dlatego musiałam nałożyć tego jeszcze więcej.Makijaż oczu wygląda blado, w rzeczywistości był bardzo nasycony.Na oczach mam niebieski cień z palety Makeup Revolution Matte Brights oraz srebrny, kremowy rozświetlacz( z palety makeup Revolution Camouflage Corrector.Rozświetlacz wszedł mi w załamanie, ale spodziewałam się tego, w końcu nie jest do tego przeznaczony i nałożyłam zbyt dużą ilość.Zależało mi, aby na oczach pojawił się kolor srebrny, a miałam pod ręką tylko tą paletę korektorów.Kreskę zrobiłam białym eyelinerem z Lovely.Na brwiach mam niebieski cień z palety MUR oraz serum do rzęs Eveline.Rzęsy również wytuszowałam serum Eveline, które jest białe.W ciągu robienia zdjęć musiałam 4 razy dodawać serum, ponieważ ciągle go ubywało i było widać moje czarne rzęsy.Początkowo miałam mieć sztuczne rzęsy, ale zrezygnowałam z nich.Na ustach mam rozświetlacz z palety Makeup Revolution Camouflage Corrector, ten sam co na powiekach.

Udostępnij

21 komentarzy :

  1. Strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, na pewno zajmiesz wysokie miejsce w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A bale karnawałowe przed nami :) Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca, widziałam ją już wcześniej na dresscloud i popadłam w zachwyt <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ale super makijaż, wyszło naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  6. OOOOO jaaaaa ale niesamowicie :O

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow efekt prezentuję się na prawdę oszołamiająco!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Piękny! Jestem pod wrażeniem <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja! Istne cudo ;) Gratuluję zdolności ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega! miałam kiedyś robiony bardzo podobny makijaż do sesji zdjęciowej ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobra robota! Bardzo podoba mi się ten mroźny efekt :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow jaki fajny makijaż :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.