czwartek, 23 czerwca 2016

Świetny stempelek do paznokci

Witajcie!
Na dzisiaj przygotowałam inny post, ale dopiero zauważyłam, że nie wgrałam zdjęć na mojego laptopa i będę musiała napisać o stempelku do paznokci.Jutro postaram się wgrać zdjęcia i dodać post o balsamach do ust z Biedronki.

Jeśli śledzicie mnie od początku, to pewnie zauważyłyście, że uwielbiam testować nowe stempelki.Większość przetestowanych okazało się świetnymi.Miałam okazję przetestować kolejny z Born Pretty Store, który mnie zachwycił.


Stempelek dostępny jest w 4 kolorach.Ja wybrałam różowy.W zestawie znajduje się zdrapka.Z doświadczenia wiem, że dołączone zdrapki do stempli są słabe, ta też taka była, ponieważ była krzywa i zbierała z jednej strony.Zmatowiłam ją i zbiera świetnie.


Gumka jest silikonowa i ma średnicę 3 cm.Różowy uchwyt nie ślizga się i stempel nie wylatuje z rąk.
Na początku stempel nie chciał odbijać,  ale po zmatowieniu świetnie sobie z tym radzi.



Bardzo miło mi się z nim pracuje.Gumka jest dosyć miękka, przez co fajnie "wtapia" się do paznokcia przy odbijaniu wzorka.
Nawet zauważyłam, że przy takim zestawie szybciej mi się pracuje i dokładniej:)
Taki stempel możecie kupić TUTAJ

Mam dla Was zniżkę 10% na produkty nieprzecenione.
Udostępnij

17 komentarzy :

  1. Jakie słodkie! Sama ostatnio coś takiego sobie kupiłam ale jakoś mi się nie sprawdza :(

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejku jakie to słodkie , zakochałam się 💜
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. A najlepsza przy tym jest zabawa! :D
    Pozdrawiam
    sylwiapierlak.blogspotcom

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam kilka stempelków, a najlepszy właśnie z BPS ! A twój jest przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny ten stempel!
    Super, że się dobrze sprawdza :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam żadnego stempelka, ale jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam stempelki, zawsze jakoś urozmaiczają nudny, zwykły kolor paznokci. :)

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow pierwszy raz słyszę o czymś takim, ale muszę przyznać, że wygląda interesująco ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe wzorki ma ten stempel. Muszę go wypróbować. :)
    http://aabouteverythingg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę w końcu kupić takie stempelki, efekty są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę zacząć się nimi bawić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Od dawna zastanawiam się nad kupnem takiego stempelka, to świetne urozmaicenie dla nudnych paznokci.

    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku to jest prze piękne *O* Na pewno kiedyś wypróbuje. Super blog! Obserwuje :DD
    http://bycolorfulprincess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie uroczę, jestem tu pierwszy raz i bardzo podoba mi się styl tego bloga :)
    Serdecznie zapraszam do mnie! http://joanna-rita.blogspot.com/2016/06/zakonczenie-roku-szkolnego.html

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.