niedziela, 12 czerwca 2016

Denko

Witajcie!
Już ponad tydzień temu wyrzuciłam  puste opakowania po kosmetykach.Tak długo zwlekałam z napisaniem posta, aż o nim zapomniałam.Dopiero dzisiaj zauważyłam, że nie ma go na blogu, także już nadrabiam zaległości:)



Perfumetka Hogo Boss Ma Vie
Kupiłam ją od mojego szwagra kolegi za 15 zł.Jej pojemność to 33 ml.Ma całkiem inny zapach niż oryginał,, ale ten bardziej mi się spodobał.Jest dość ciężki i długo utrzymuje się na ubraniach.
Kupię ponownie.

Garnier Ultra Doux odżywka pielęgnacyjna
Odżywkę kupiłam na promocji w Biedronce za ponad 3 zł.Zapach bardzo mi odpowiada.Włosy są bardzo miękkie, lśniące i ładnie się prezentują.Odżywka jest niesamowicie wydajna.Wystarczy odrobina, aby pokryć włosy.
Kupię ponownie.

Hair Jazz odżywka do włosów
Odżywkę używałam razem z szamponem i inną odżywką na długość.W duecie z szamponem spowodowała, że włosy zaczęły szybciej rosnąć i pojawiło się dużo baby hair.Po kuracji nie zauważyłam, aby włosy zaczęły wypadać.Odżywka jest mało wydajna, szamponu mam jeszcze 1/3 opakowania.Cena za zestaw to ponad 100 zł, dlatego odpuszczę sobie i wolę stosować odżywkę Jantar, która działa na mnie odrobinę gorzej.
Nie kupię ponownie


Babydream szampon dla dzieci
Próbowałam używać go na włosy, ale okazał się kompletną klapą.Znalazłam mu nowe zastosowanie, w którym spisywał się świetnie.Używałam go do mycia pędzli.Bardzo dobrze zmywał brud i nadawał lekkiego zapachu.
Kupię ponownie.

Dusch Das żel pod prysznic
Żel wygrałam w SWOPie i niestety nie wiem ile kosztuje.Nie wiem czy znajdziecie go gdzieś w Polsce.Bardzo dobrze mył, po kąpieli skóra bardzo długo pachniała mandarynkami.Nie podrażniał i nie wysuszał.
Kupię ponownie.

Tetesept sól do kąpieli
Wanny niestety nie mam i nie miałam jak wypróbować, ale jak widzicie pudełeczko jest puste, ponieważ moje siostrzenice z chęcią ją wykorzystały.Woda pięknie pachniała i zrobiła się pomarańczowa.Sama sól w opakowaniu bardzo intensywnie pachnie, jednak w połączeniu z wodą zapach jest troszkę mniej intensywny.Jak tylko będę miała wannę, to ją kupię.
Kupię ponownie.

Elmex pasta do zębów
Bardzo ją lubiłam do czasu, kiedy okazało się, że jest szkodliwa.Bałam się jej używać, ale ją wykończyłam.Dobrze czyściła, ale nie kupię jej ponownie.
Nie kupię ponownie



Wibo Iluminatig  True Recover Foundation - rozświetlający fluid do twarzy
Ostatni raz używałam go ponad rok temu i przeterminował się.Nie pamiętam jaki był, ale kupiłam go za 10 zł w Rossmannie.
Nie kupię ponownie

Avon Color Trend
Kolejny podkład, który się przeterminował, ale dobrze wiem jak się sprawdzał na mojej twarzy.Takiego bubla jeszcze nie widziałam.Podkład nie kryje, tworzy smugi i świeci się niesamowicie na twarzy.Nigdy w nim nie wyszłam na dwór, testowałam w domu i maksymalnie wytrzymał godzinę, po czym zaczął się ścierać i ważyć.
Nie kupię ponownie.

Eveline korektor rozświetlający
Kupiłam go w Rossmannie za ponad 11 zł.Miałam dwa opakowania i z pewnością skuszę się po następne.Korektor dobrze kryje i rozświetla, jednak u osób z większymi problemami się nie sprawdzi.Utrzymywał się cały dzień i nie wchodził w załamania.
Kupię ponownie. 


Chusteczki Lula
Ja kupuję je za 1 zł w Auchan.Bardzo się przydają na wyjazdy.Świetnie odświeżają i ładnie pachną.
Kupię ponownie.

Chusteczki nawilżające Auchan 
W zestawie są 72 chusteczki.Bardzo lubię je używać w upalne dni, świetnie wychładzają twarz.
Kupię ponownie.


Świeczki Ikea
Nie pamięta dokładnie jaki zapach miała pierwsza świeczka, ale była najpiękniejsza.Kosztowała 3,99 zł.Kupiłam ją dość dawno, jak miesiąc temu byłam w Ikei, to jej niestety nie było.Pomieszczenie cudownie pachniało.Wydaje mi się, że był to zapach poziomek.
Kupię ponownie.

Świeca zapachowa słodkie truskawki
Również kupiona za 3,99 zł.Trochę gorsza od tej poziomkowej, ale nadal wyczuwalna.
Kupię ponownie.

Świeca zapachowa kokosowa
Ja kupiłam ją w zestawie 3 świec.Taki zestaw kosztował 9,99 zł.Świeca pachnie jak baton Bounty.Po rozpaleniu czuć ją delikatnie.
Nie wiem czy kupię.

Świeca zapachowa waniliowa rozkosz
Kupiona za 3,99 zł.Zapach ma obłędny.Bardzo lubię ją palić.Zapach po odpaleniu jest delikatny.
Kupię ponownie.

Świeca zapachowa jabłkowa
Kupiona za 3,99 zł.Niestety po odpaleniu czułam ją maksymalnie 5 min.
Nie kupię ponownie.

Świeca zapachowa słoneczna mandarynka
Kupiona za 3,99 zł.W opakowaniu bardzo ładnie pachnie, jednak po zapaleniu bardzo lekko ją czuć.
Nie wiem czy kupię ponownie.

Wszystkie świece z Ikei palą się naprawdę długo.Niektóre palą się nierównomiernie i przy małej ilości nie da już się ich zapalić.


Propolia mleczko do twarzy
Mleczko wygrałam w konkursie.Jego cena to aż 77 zł.Bardzo dobrze zmywa makijaż i nie podrażnia oczu.Świetnie oczyszcza twarz po całym dniu.
Kupię ponownie(jak będzie tańsze).

Isana zmywcza do paznokci
Tani i skuteczny zmywacz.Do kupienia w Rossmannie.Dobrze zmywa i nie brudzi skórek.
Kupię ponownie.

To już całe denko z dwóch miesięcy.Prawie codziennie używam innego żelu pod prysznic i nic mi nie schodzi.Będę musiała nauczyć się używać jednego.
Miałyście jakieś kosmetyki z tego posta?

Udostępnij

14 komentarzy :

  1. Z Garniera miałam szampon i byłam zadowolona. Lula chusteczki lubię i zmywacz z Isany też :)

    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj świece z Ikei potrafią uzależnić :). Sama też bardzo je lubię i kupuję od czasu do czasu, na przemian z produktami YC :).

    Pozdrawiam, http://karlin91.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo świeczki z ikea, uwielbiam!
    Zapraszam do mnie, tam kosmetyczne nowości ;)
    http://lovelybyangie.blogspot.com/2016/06/nowosci-kosmetyczne-czerwiec.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam te świeczki i były cudowne :)
    Zapraszam do mnie, tam wiele porad w kwestii zdrowia i urody, fit oraz ciekawe posty lifestyle.

    http://gleamdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo jak u dużo ciekawych produktów ! :) <3 Odzywki wyglądają bardzo interesująco ^^ Świetny wpis kochana, czekamy na kolejny. Pozdrawiamy mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  6. mam szampon Babydream i również używam go do mycia pędzli, za to moje włosy bardzo się z nim nie lubią. Pasty elmex używała przez lata :-(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile świetnych produktów, większości z nich nie testowałam ale chętnie mogłabym wypróbować czy się sprawdzają :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham te świeczki z idei, są cudowne!
    http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać, że dużo pracy włożyłaś w tego posta! Dlatego na pierwszy rzut oka widać, że post jest świetny. A co do świec z ikei to kocham, kocham!
    Buziaki x

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe produkty :D uwielbiam świeczki z ikei
    Zapraszam ----> http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam posty typu denko :) Zawsze mogę coś podpatrzeć u kogoś i poźniej kupić. U Ciebie zaciekawił mnie ten korektor z eveline, muszę go mieć!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Dlaczego Elmex jest szkodliwa? Uwielbiam ich pasty, a teraz mam wątpliwość :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma ponoć szkodliwy składnik.
      Tutaj możesz zobaczyć jakie inne produkty, również są niebezpieczne https://www.quechoisir.org/comparatif-ingredients-indesirables-n941/

      Usuń
  13. Zmywacz Isany jest moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.