sobota, 1 lutego 2020

Ulubieńcy stycznia -kolorówka.Matowa pomadka,

Hej ;)
Dawno nie było u mnie ulubieńców, więc pora najwyższa zaprezentować Wam kilka produktów, które mnie zaskoczyły :)
Pokażę Wam 4 kosmetyki do makijażu, za jakiś czas pojawi się pielęgnacja.



Collistar Volume Unico pogrubiający tusz do rzęs.
Piękne, luksusowe opakowanie, to pierwsze co rzuca się w oczy.Tusz ma za zadanie pogrubiać,wydłużać i  podkręcać.Początkowa nasza droga bardzo szybko się rozeszła.Tusz okropnie sklejał rzęsy, wyglądały nienaturalne,wręcz fatalnie.Miałam ochotę go wyrzucić, ale zostawiłam w toaletce i testowałam inne produkty.Po 2 tygodniach postanowiłam dać mu jeszcze jedną szansę i wtedy się udało.Tusz zaczął pięknie wydłużać moje krótkie rzęsy.Na pewno je pogrubiał i rozdzielał, a nawet podkręcał.Chyba musiał trochę podeschnąć, żeby pokazać na co go stać.Myślałam, że szybko mi się skończy, albo podeschnie, tak jak w przypadku tańszych produktów, ale tutaj miłe zaskoczenie, bo tusz mam nadal, a mam go dobrych parę miesięcy.


Bielenda MAKE-UP mat, matowy fluid
Tani, łatwo dostępny produkt.Kolor 01 jest dla mnie idealny.Fajnie się wtapia w skórę, tworząc przy tym naturalny efekt, zdrowej skóry.Konsystencja jest lekka, łatwo rozprowadza się produkt na twarzy.Utrzymuję się bardzo ładnie, do końca dnia wygląda świetnie na twarzy.Jeden z lepszych podkładów, które nie rzucają się mocno w oczy.Nie lubię jak mocno widać podkład na twarzy, więc dla mnie jest idealny.


Ingrid MATT AND GLAM paleta cieni
Już dawno nie testowałam  żadnej nowej palety, więc musiałam skusić się na jakąś i nie żałuję.Cena bardzo zachęca do zakupu, kosztuje ponad 20 zł. W środku znajdziemy 10 cieni, ja akurat mam wersję matowa i błyszczącą.Moje kolory są naturalne, idealne na co dzień, ale ze spokojem możemy nią także zrobić makijaż wieczorowy.Jest dla mnie totalnym zaskoczeniem.Cienie fajnie się blendują,  ładnie się łączą, nie tworzą plam.Pigmentacja też jest dobra.Właściwie nie mam do czego się przyczepić :)


Golden Rose My Matte Lip Ink Matte matowe pomadki
Mimo, że był o nich osobny wpis, to musiałam je tutaj umieścić.Genialne kolory, super pigmentacja i fajna trwałość w niskiej cenie!Cały wpis znajdziecie TUTAJ

Udostępnij

6 komentarzy :

  1. Ten podkład jest świetny jak za tę cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te matowe pomadki Golden Rose chodzą za mną już od kilku dni. Obejrzałam swatche w internecie i 3 kolory mocno wpadły mi w oko. Chyba będę musiała w poniedziałek wybrać się na stoisko GR i po prostu zrobić zakupy, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ten tusz do rzęs z Collistar :) Kuszą mnie te matowe pomadki z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo ciekawa paletki i pomadek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ta paletka zaciekawiła mnie może się skuszę, pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Use this diet hack to drop 2 lb of fat in just 8 hours

    At least 160,000 women and men are using a easy and SECRET "liquid hack" to burn 2 lbs every night as they sleep.

    It is proven and works with everybody.

    This is how to do it yourself:

    1) Go get a clear glass and fill it up with water half glass

    2) Proceed to follow this crazy hack

    so you'll become 2 lbs thinner when you wake up!

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.