sobota, 2 marca 2019

Dresslily dodatki do domu: dywan włochacz i miseczka w kształcie dyni.

Obiecałam, że pokażę Wam moje zamówienie z Dresslily, więc jestem!Dawno tam nie zamawiałam, więc oczywiście miałam spory dylemat, co bym nowego chciała.Wybór padł na dodatki do domu, czyli to, co najbardziej lubię.Totalnie przepadłam oglądając tą kategorię.Mam na razie dwie rzeczy z 4, więc pokazuję tylko dwie.

Ja jestem w tych rzeczach totalnie zakochana, uwielbiam takie dodatki do domu, nawet w sumie do zdjęć.Często właśnie Wam piszę, że potrzebuję to i tamto do zdjęć i tak faktycznie jest, wiele rzeczy zamawiam z zamiarem wykorzystania tego do zdjęć, ale jest tutaj także jedna rzecz, którą mogę wykorzystać w kuchni do jedzenia.




Jesień już dawno za nami, ale nie mogłam się jej oprzeć.Jeszcze nigdy nie zamawiałam z takich stron żadnych misek, więc musiała być pierwsza!Czyż ona nie jest piękna?Jest po prostu idealna!Nie znam słów, które mogą ją określić, jest taka piękna i malutka.Nigdy nie robiłam zupy dyniowej, ale w takim wypadku będę musiała zrobić i wypróbować!Jeśli szukacie naprawdę świetnej miski, to ta jest idealna!
Dostępna TUTAJ.


Pewnie pomyślicie znów zamówiła pędzle!O nie!Tym razem mam tutaj mini dywan włochaty.Kolejny produkt, którym się zachwycam.Uwielbiam koce, dywany czy narzuty tzw. włochacze.Żałuję, że nie zamówiłam jeszcze większego, bo jest naprawdę piękny i fotogeniczny.Super wygląda na zdjęciach.
Do kupienia TUTAJ.
Udostępnij

9 komentarzy :

  1. przeurocze i przepiękne te dodatki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te dodatki. Oba ładnie prezentują się na zdjęciach i właśnie się zastanawiam czy nie zamówić sobie tego dywanika, właśnie do urozmaicenia fotografii :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dywanik bardzo ładny, ale wygląda na strasznie mały.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zachwycona zdjęciami! Dosłownie mnie porwały! :*
    Ta miseczka jest przeurocza, dobry wybór. :D Ten dywanik faktycznie świetnie się prezentuje. Jak widać zamówienie jak najbardziej udane. :)
    Pozdrawiam ♥
    https://my-positive-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Są po prostu swietne!!

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2019/03/everyday-coat.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale to jest urocze!

    Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z wielkiej imprezy jeździeckiej, na której byłam wolontariuszką. Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz ♥
    Pozdrawiam Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem w tych rzeczach totalnie zakochana, uwielbiam takie dodatki do domu, nawet w sumie do zdjęć.Często właśnie Wam piszę, że potrzebuję to i tamto do zdjęć i tak faktycznie jest, wiele rzeczy zamawiam z zamiarem wykorzystania tego do zdjęć, ale jest tutaj także jedna rzecz, którą mogę wykorzystać w kuchni do jedzenia. cream shawl , crochet shawl , pink shawl , ladies capes and shawls , satin shawl , lace shawl , green shawl , shawl supplier , beaded shawl , paisley shawl , knitted shawl

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.