czwartek, 31 stycznia 2019

Nivea make-up care krem - baza pod makijaż.

Stosowaliście kiedyś krem - bazę pod makijaż?Ja używałam zwykłego kremu, albo typowo bazy pod makijaż.Marka Nivea stworzyłam krem -bazę pod makijaż.Testowałam ją długi czas i przyszła pora, aby Wam trochę o niej opowiedziała.


Krem ma pojemność 50 ml.Ma lekką konsystencję.Moja skóra jest sucha, więc krem wchłania się u mnie znacznie szybciej.Osoby mające skórę tłustą, będą musiały trochę poczekać aż się wchłonie.Zapach to coś, co jest niesamowicie pięknego w tym cudeńku!Pachnie tak przepięknie i lekko.
Po wchłonięciu nakładam podkład.Baza ładnie współpracuje z produktami do makijażu.Co mnie zaskoczyło, to fakt, że podkład ładnie się nakłada na skórę, a nie przesuwa.Mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi.Przy produktach dosyć tłustych, a jednak lekkich, podkład nie zawsze chce ładnie się wtopić w skórę.Na szczęście w tym przypadku jest zupełnie inaczej i podkład wygląda na bazie rewelacyjnie,
Co mogę jeszcze powiedzieć Wam o tym produkcie?Na pewno jest wydajny.Po nałożeniu skórą jest intensywnie nawilżona i gładka.Nadaje skórze zdrowy wygląd.Czy wpływa na trwałość makijażu?U mnie nie, ale nie wiem, jak w przypadku osób z tłustą skórą.Podkład trzyma się tyle samo godzin co zwykle.


Jeśli macie okazję kupić tą bazę to polecam wypróbować, chociażby jako krem a nie bazę.U mnie się sprawdza jako krem i jako baza, ale wiadomo, że każdy ma inną skórę :)

Udostępnij

20 komentarzy :

  1. Lubię markę Nivea ale bardziej w kategorii pielęgnacji włosów i ciala. Twarz jest zbyt kapryśna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię produkty tej marki, ale niektórych nie znam jeszcze...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam jeszcze tego produktu, a markę dość dobrze już znam. Chętnie przetestuję ♥️

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety i mnie jako baza nie zdał egzaminu zupełnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie widziałam że Nivea ma taki ciekawy kosmetyk w swojej ofercie, sprawdzę przy okazji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam pojecia że Nivea ma w swojej ofercie taki ciekawy produkt

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze nie widziałam tego kremu,muszę go przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z miłą chęcią sprawdzę jak działa u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo pierwszy raz słyszę i chętnie spróbuje tego cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie Nivea niestety nie sprawdza się - ani płyny i kremy do twarzy, ani szampony. Za to uwielbiam ich żele pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja niestety nie przepadam za kosmetykami tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem jak sprawdziłby się u mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam wiele kosmetyków tej marki ale tej bazy jeszcze nie znam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubie kremy ktore moge używać jako baze pod mój makijaż 😁

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam go i jestem zadowolona z tego kremu. Fajnie sie u mnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dawno nie miałam nic z marki Nivea. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio testuje różne bazy, muszę wypróbować też tą ❤️

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiele dobrego o niej słyszałam ��

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie niestety nie było dobrych efektów. Moja buzia lubi coś delikatniejszego.

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie też bez efektów mimo, że uwielbiam markę Nivea.

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.