sobota, 19 stycznia 2019

Beauty Formulas Charcoal peeling i maseczka z aktywnym węglem.

Kosmetyki z aktywnym węglem są mi od dawna znane i lubiane. Tak samo stało się również z peelingiem i maską od Beauty Formulas.




Peeling ma pojemność 150 ml, natomiast maska 100 ml.Oba produkty mają ładny i przyjemny zapach.Peeling jest mocny, także osoby z wrażliwą skórą muszą na niego uważać i stosować z umiarem. Bardzo mocno wygładza moją skórę, co osobiście lubię, a fajnie ją oczyszcza. Maska również mnie nie rozczarowała.Ja ją zmywam przed wyschnieciem, aby nie ściągnęła mi skóry. W połączeniu z peelingiem, daje naprawdę fajny efekt. Skóra jest widocznie oczyszczona, na czym mi najbardziej zależy.Z pewnością są to produkty, które starczą na dłuższy czas.

Udostępnij

24 komentarze :

  1. Nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z tą marką, ale bardzo lubię kosmetyki z węglem, dlatego jestem bardzo ciekawa tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Produkty z aktywnym węglem świetnie działają na moją skórę, znakomicie ją oczyszczają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aktywny węgiel i kosmetyki z nim jak najbardziej na plus jak dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawi mnie ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam że jestem mega ciekawa tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Peeling brzmi ciekawie, jednak kosmetyki z węglem średnio działają na moją twarz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz widzę te produkty, wydają się być ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyobraź sobie, że jeszcze nigdy nie używałam kosmetyków z aktywnym węglem :P Ale chętnie bym spróbowała, może to być ciekawe doświadczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam okazji poznać tej marki ale lubie kosmatyki z weglem więc się skusze

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie produkty do pielęgnacji swojej cery :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze ciekawiło mnie działanie kosmetyków z węglem aktywnym.

    OdpowiedzUsuń
  12. Aktywny węgiel w składzie to zawsze trafiony kosmetyk! U mnie sprawdzają się świetnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie, że daje super efekt to połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  14. A produktów tej marki akurat nie kojarzę, ale u mnie peeling i maseczka to must have. A z aktywnym węglem również się u mnie sprawdzają.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety mam tak wrażliwą skórę, że pewnie nie jest to dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio coraz częściej widuję kosmetyki z węglem aktywnym.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię kosmetykinz weglem aktywnym :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie jestem na etapie szukania maski... Wypróbuję te

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię takie dobre peelingi. Chyba muszę wypróbować 😁

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię takie wydajne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kosmetyki z węglem są chyba jednymi z moich ulubionych. Nie miałam jeszcze produktu węglowego, który nie sprawdziłbysię doskonale <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Zachęciłaś mnie , muszę przetestować ❤️

    OdpowiedzUsuń
  23. O właśnie aktywny węgiel idealny dla mojej cery😍

    OdpowiedzUsuń
  24. Peelingów nigdy w mojej łazience zbyt wiele, szczególnie tygh z aktywnym węglem!

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.