wtorek, 31 października 2017

Makeup Halloween-makijaż na Halloween.

Hej :)
Wczoraj przygotowałam już ostatni makijaż na Halloween.Troszkę się pobawiłam.Nie miałam konkretnego pomysłu, więc robiłam to, co mi przyszło do głowy.Nie mam żadnych farbek do ciała, więc musiałam pomagać sobie kolorowymi cieniami i korektorami.




Na twarz nie nakładałam podkładu.Chciałam, aby była ona zielona i użyłam w tym celu zielonego korektora z palety Makeup Revolution Camouflage Corrector.Całość przypudrowałam pudrem Freedom Makeup HD Pro Finish.Na początek brwi nałożyłam pomadę Freedom Makeup w odcieniu soft brown, na dalszą część pomadę Wibo w odcieniu dark brown.Niestety pomada z Freedom jest dla mnie za jasna i muszę pomagać sobie ciemniejszą.Oczy mam zrobione paletą Makeup Revolution Flawless 3.Kreskę zrobiłam eyelinerem Bell i nałożyłam sztuczne rzęsy z Rosegal.com.Do malowanek na ciele użyłam korektorów z palety Makeup Revolution, białej kredki 2in1 Pencil z My Secret, eyelinera z Bell, czarnej kredki Rimmel Scandaleyes, palety Makeup Revolution Matte Brights oraz Affirmation.Krew to połączenie niebieskiego i czerwonego barwnika.W niektórych miejscach dokleiłam muszelki.Opaskę zrobiłam za pomocą malutkich kwiatków i muszelek.
Po paru godzinach bawienia się, zielony korektor mi powoli schodził i niestety nie było go już tak mocno widać.Na zdjęciach w ogóle nie jest widoczny.Wyglądałam wtedy jak Shrek :D


Udostępnij

10 komentarzy :

  1. Wyszło bardzo zabawnie, podziwiam kreatywność :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega kreatywnie! Wyglądasz idealnie na sesje zdjęciową. Osobiście nie obchodzę Halloween, ale Tobie naprawdę wyszło super :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: https://swiatwedlugidoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowy makijaż. :) Zwłaszcza ta syrenka.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co jeden następny makijaż to lepszy :) Przechodzisz sama siebie! Wow! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow podoba mi się bardzo kreatywnie i kolorowo :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam twoje makijaż! Ten również jest genialny :0
    MELA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie CI to wyszło Kochana, uwielbiam styl Cartoon w Makeupie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Woooow Ale kreatywnie i kolorowo :) nie odrzuca i nie jest przerażające

    OdpowiedzUsuń
  9. Na twarz nie nakładałam podkładu.Chciałam, aby była ona zielona i użyłam w tym celu zielonego korektora z palety Makeup Revolution Camouflage Corrector.Całość przypudrowałam pudrem Freedom Makeup HD Pro Finish.Na początek brwi nałożyłam pomadę Freedom Makeup w odcieniu soft brown, na dalszą część pomadę Wibo w odcieniu dark brown.pakistani lawn suits wholesale , pakistani original suits wholesale , pakistani suits wholesalers in pakistan , pakistani stitched suits wholesale , pakistani suits wholesale with price , online pakistani suits wholesale , wholesale pakistani dresses best summer collection 2020

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.