czwartek, 17 listopada 2016

Zamówienie z Sammydress i Dresslily.

Cześć!
Jak tam u Was?U mnie trochę słabo, nie czuje się najlepiej.W tym tygodniu przyszły moje zamówienia z Sammydress i Dresslily.Z Sammydress już zamawiałam wcześniej parę razy, a z Dresslily to moja pierwsza przesyłka.Pokażę Wam co ciekawego sobie wybrałam.

Na początek zamówienie z Dresslily.


Dmuchany flaming.
W sumie zamówiłam dwa z myślą o trzymaniu w tym szklanki czy puszki od Coli.Fajnie wygląda, jeszcze nie widziałam czegoś takiego.
Dostępny TUTAJ.

Kubek w kształcie obiektywu.Jak tylko go zobaczyłam na sklepie, to musiałam go zamówić.Uwielbiam robić zdjęcia, więc taki kubek jest idealny dla mnie.Jeszcze go nie testowałam, bo dopiero dzisiaj odebrałam paczkę.
Dostępny TUTAJ.


Męska koszulka dostępna TUTAJ.W rzeczywistości wygląda naprawdę bardzo dobrze.



Męska koszulka.Na zdjęciu wyszła pomarańczowa, ale w rzeczywistości jest czerwona.Dostępna TUTAJ.


Sweterek, który na stronie wygląda o wiele lepiej, aczkolwiek nadal mi się podoba.Jedyną wadą jaką znalazłam jest to, że ten pasek na szyi jest z materiału, który się nie rozciąga i bardzo ciężko mi przechodzi przez głowę.Sweterek jest krótki, więc zakładać będę go tylko do spodni z wysokim stanem.
Dostępny TUTAJ.


Kurtka, którą zawsze chciałam mieć.Szukałam jej w kolorze granatowym lub miętowym.Na stronie była wyprzedaż i została tylko czerwona w rozmiarze XS.Od początku wiedziałam, że się nie zmieszczę.Zawsze mam M, czasem jak chce o wiele luźniejszą to L.Dzisiaj przyszła, patrzę na metkę a tam S, więc sama nie wiem czy to S czy XS.No niestety kurtka okazała się za mała, najbardziej widać to na rękawach.Zobaczę jeszcze, bo może jakoś dam radę w niej chodzić :D
Dostępna TUTAJ.

Teraz zamówienie z Sammydress.


Mama wybrała sobie bluzkę.Na żywo prezentuje się dobrze, mama zadowolona.
Dostępna TUTAJ.


Wybrałam sobie sweterek w przepięknym kolorze.Rękawy są 3/4.Mógłby być trochę dłuższy, bo jest bardzo krótki i widać brzuch.Ogólnie bardzo mi się podoba i z chęcią będę go nosić.
Dostępny TUTAJ.


Spodnie, które są strasznie wygodne!Wszystko byłoby idealnie, gdybym trafiła z rozmiarem.Zamówiłam L i są za duże w pasie.Nogawki jak zwykle są za krótkie i to naprawdę dużo.Prezentują się świetnie, ale ze względu na to, że nie trafiłam z rozmiarem nie będę ich mogła nosić, ale polecam osobom, które są niskie.
Dostępne TUTAJ.


Ostatnie czarne spodnie.Zamówiłam M i są na mnie za małe.Dopięłam się, ale jest ciężko.Nie mogę w nich chodzić.Świetnie wyglądają i przylegają do ciała.Następnym razem zamówię większe, bo są naprawdę super.
Dostępne TUTAJ.

To już koniec moich zamówień.Jestem ciekawa co wpadło Wam w oko:)

Udostępnij

24 komentarze :

  1. Bardzo ładny sweterek ;) i ten kubek rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kubek wygrał wszystko! Zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia <3

    Pozdrawiam!
    http://annemcosplay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kubek najlepszy <3
    Pozdrawiam :
    http://neveredinglovezyciecodzienne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kubek obiektyw wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem spore zamówienia :D
    Szkoda, że ta kurtka za mała bo wygląda przepięknie.
    Na początku gdy zobaczyłam pierwsze zdjęcie, pomyślałam iż jest to prawdziwy obiektyw. Ten kubek jest rewelacyjny!
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne ciuszki :) słodki ten flaming i kubek !! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Kubek oraz flaming świetny ! A z ciuszków najbardziej spodobał mi się brązowy sweterek, ten w kwiaty również fajniutki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. My myślałyśmy, że ten kubek to obiektyw! :D Hehe miałyśmy kupować z myślą o obiektywie :D <3 Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana ślicznie wyglądasz, pomagam - 2,03$, 9,57$, 7,35$, 8,19$, 14,08$, 23,32$, 15,16$, 14,50$, 7,73$ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kubek, męskie koszulki, szary sweterek i kurtka - wszystko świetne ! Poklikałam :)
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście o TU ? Byłabym wdzięczna :)
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń
  11. Zamówiłaś śliczne rzeczy <3 Jestem pod wrażeniem sweterka, bo nei mogę jakoś upolować ostatnio niczego fajnego :(
    http://www.viofashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Flaming mnie totalnie rozbroił! Genialny jest!
    Bardzo podoba mi się kurtka i ten szary sweterek, ale szkoda ze jest tak krótki i ten pasek przy szyi sie nie rozciąga :/
    http://milleremilia.blogspot.com/2016/11/mygiftdna.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne rzeczy , mam flaminga ;)
    poklikalam w pare linków
    2,03
    23,32
    7,73
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślałam, że ten kubek to naprawdę obiektyw! Świetny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten kubek widziałam już dawno temu i zawsze chciałam sobie taki kupić, ale nigdzie go nie widziałam w sprzedaży. :(
    ksiazkidobrejakczekolada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten sweterek jest śliczny
    Spodnie z wysokim stanem i będzie idealnie :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ubrania calkiem całkiem, ale to kubek wygrywa wszystko <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Zamówienie naprawdę super! Zarówno ubrania, jak i gadżety wyglądają świetnie. Szkoda tylko, że rozmiar spodni nie taki ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny kubek. ;] Ale najbardziej spodobały mi się spodnie. Szkoda tylko, że za małe...

    OdpowiedzUsuń
  20. Super jest ten kubek! Kliknęłam, bo myślałam, że obiektyw zamówiłaś w którymś z tych sklepów. :-)

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.