czwartek, 21 lipca 2022

Linions haul ubrania sportowe Legginsy

 Dzień dobry,

Ostatnio więcej mnie na instagramie, ale postanowiłam raz na jakiś czas coś tutaj dodać. Na instagramie pokazywałam Wam ubrania marki linions, więc pokażę i tutaj.

Na stronie dostępne są ubrania do ćwiczeń, wybrałam sobie kilka i jestem zachwycona jakością.




Prążkowane Legginsy zawsze chciałam mieć. Zamówiłam dwie pary w dwóch kolorach. Kolor trochę się różni, bo nałożyłam preset na zdjęciu. Początkowo wydawały się małe, ale łatwo w nie weszłam. Świetna jakoś, nic nie prześwituje. Bardzo przyjemny materiał. 


Tutaj mam już komplet. Jest w bardzo przyjemnym i jasnym kolorze, takie często noszę. Również świetna jakość. Legginsy z wysokim stanem, takie jak lubię. Top też super! 


I tutaj te drugie Legginsy prążkowane. Mega fajne, jeszcze zamówię kilka innych kolorów. 





Udostępnij

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Designed by Blokotek. All rights reserved.