wtorek, 20 października 2020

Femme luxe

 Hejka!

Dawno mnie nie było... W końcu znalazłam chwilę, żeby pokazać Wam fajne ubranka. 

Pamiętacie stronkę Femme Luxe? Często tam zamawiałam. Teraz po kilku miesiącach postanowiłam znów złożyć zamówienie.

Wybrałam 4 produkty. Jak zwykle dresy. 


Ten dres jest moim zdaniem najlepszy pod względem mojej figury i doborem rozmiaru. Rozmiar s/m idealnie do mnie pasuje. Nic mnie nie ciągnie, nie uwiera. 
Mam długie nogi i mimo to, spodnie są idealne. 


Tutaj już widzicie całkiem inny krój. Rozmiar m jest na mnie zbyt obwisly. Ja nie lubię aż tak dużych ubrań, dlatego następnym razem wybiorę rozmiar s. Ale ogólnie bardzo przyjemny, skład ma lepszy niż poprzednik. Rozmiar mniejszy i będzie idealnie. 


Ten komplecik też jest boski, ale za mały. Rozmiar s i bluza jest idealna, ale w spodnie nie weszłam do końca. Tutaj muszę rozmiar większy 😂


No i przyszła pora na same spodnie dresowe. Piekny kolor, fajny materiał. Rozmiar s jest chyba w sumie najmniejszy i dla mnie jest okej. Tylko na osoby noszące s nie wiem czy nie będą za luźne?

Loungewear 


Udostępnij

1 komentarz :

Designed by Blokotek. All rights reserved.