sobota, 22 czerwca 2019

Okulary korekcyjne z Chin - Jupitoo.com

Od podstawówki jestem okularnicą.Zdecydowanie wolałabym widzieć bez okularów, ale niestety moje oczy nie tolerują nawet soczewek, dlatego szukam jak najładniejszych oprawek, żeby dobrze się w nich czuć.Pamiętacie jak kilka lat temu pokazywałam Wam okulary z Chin?Miałam je prawie 4 lata i w końcu przyszła pora na nowe.Znalazłam ciekawy sklep z okularami idealnymi dla mnie, a mowa tutaj o sklepie jupitoo.com

Zamówiłam dwie pary okularów, jedne tradycyjne, drugie trochę dla mnie szalone?Wiem, że dużo osób boi się zamawiać okularów z Chin, dlatego też dodaj takie wpisy z firmami, które naprawdę wykonują je dobrze.Nie musicie się martwić o nic.Byłam u swojego optyka, wszystko się zgadza.Mam astygmatyzm, a wszystkie pomiary zrobili dobrze.

Na stronie znajdziecie okulary dla kobiet i dla mężczyzn.Możecie zamówić zerówki lub korekcyjne.

Wszystkie damskie okulary znajdziecie TUTAJ.





Zacznijmy od bardziej szalonych okularów.Niektórzy z Was pomyślą, że o czym ja Wam piszę, jakie szalone? Dla mnie są szalone, ponieważ ja zawsze wybieram jeden kolor, najczęściej właśnie czarny, a tutaj stwierdziłam, że chcę spróbować założyć coś innego.Okulary są przepiękne!Jak one się pięknie prezentują.Są idealne na takie ciepłe miesiące, dzięki połączeniu tylu kolorów.
Jak zamawiałam na stronie to widniały jako numer C2, widzę, że teraz ich nie ma.Być może dostępne są na stronie, więc musicie poszukać, ale TUTAJ macie dostępny taki model, tylko w innych kolorach.


Musiałam wybrać też czarne.Zawsze decydowałam się na mniejsze, bo byłam pewna, że takie duże nie będą mi pasować, ale się myliłam, bo wyglądam w nich jeszcze lepiej niż w mniejszych.Noszę jej non stop.Teraz żałuję, że wcześniej nie chciałam takiego modelu.
Model C1 dostępny TUTAJ.

Obie pary wykonane są naprawdę dobrze.Do każdej pary dołączone jest etui i ściereczka.Wysyłka szybka, czekałam coś około 10 dni.Firma stara się zabezpieczać paczki jak najlepiej, ja miałam problem, żeby szybko otworzyć paczkę, tak dużo folii bąbelkowej było :)
Udostępnij

14 komentarzy :

  1. O, widzę, że to bardzo ciekawa stronka. A jak są dobierane szkła? Przesyła im się receptę czy jak? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że jesteś zadowolona :) ja okularów nie noszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie pary wyglądają super ;) Jest tam w czym wybierać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm, nie miałabym za bardzo przekonania do okularów z Chin. Lepiej chyba już kupować w sprawdzonych miejscach takich jak to https://www.twojesoczewki.com/52-okulary-korekcyjne , gdzie do wyboru mamy znane marki cieszące się dobrymi opiniami typu ray-ban

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie mam zdania gdzie lepiej kupować... w każdym razie skoro jesteśmy przy temacie wzorku polecam wam się zapoznać ze stroną dbam o oczy", na której można znaleźć wiele przydatnych informacji odnośnie wspierania widzenia

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa strona, ostatnio musze zainwestować w okulary progresywne niestety czemu one są tak drogie

    OdpowiedzUsuń
  8. Za dobre okulary trzeba zapłacić ale tu mowa o soczewkach okularowych bo jakby nie było - same oprawki to tylko ozdoba. Te tańsze już można wysokiej jakości kupić. A szkła odgrywają tu kluczową rolę. Ja zdecydowałem się na https://www.seikovision.com/pl/soczewki/jednoogniskowe/ najlepsze według mojego okulisty. Jakość widzenia genialna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkła są bardzo ważne w okularach dlatego nie powinno się na nich oszczędzać. Od siebie mogę polecić soczewki okularowe z https://www.seikovision.com/pl/soczewki/progresywne/. Zapoznaj się z ofertą firmy Seiko. Może akurat ci się spodoba. Ja noszę okulary od kilku miesięcy i jakość szkieł jest dla mnie bardzo ważna

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne są okulary przedstawione w artykule. A czy sama posiadasz kurs refrakcji? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Okulary korekcyjne najlepiej dobrać u profesjonalnego optyka. Ja zazwyczaj korzystam z oferty dostępnej na stronie http://www.best-vision.pl. Jestem bardzo zadowolony z obsługi tego salonu.

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.