sobota, 20 października 2018

Nivea Hairmilk Natural Shine zestaw do włosów.

Marka Nivea nieustannie wypuszcza nowości kosmetyczne.Cieszy mnie ten fakt, tym bardziej, że mogę testować każdy nowy kosmetyk.Tym razem trafił do mnie zestaw Hairmilk natural shine szampon i odżywka.




Linia Hairmilk Natural Shine jest z formułą z proteinami mleka i jedwabiu naturalnego pochodzenia.Produkty możecie znaleźć w Rossmannie.Pierwsze, co zwróciło moją uwagę, to przepiękne opakowania.Nie ukrywam, że uwielbiam pudrowy róż, dlatego dla mnie opakowania to strzał w 10!Są poręczne, nie wypadają z rąk pod prysznicem.


Konsystencja szamponu jest trochę rzadka, ale na szczęście nie spływa z rąk i nie marnujemy produktu.Bardzo dobrze się pieni, wystarczy nałożyć odrobinę i wmasować.Matowe i zmęczone włosy w końcu mogą otrzymać dużo nawilżenia.Szampon dobrze oczyszcza i regeneruje włosy.


Konsystencja odżywki jest gęstsza niż szamponu.Łatwo aplikuje się ją na włosy.Tak jak w przypadku szamponu, wystarczy nałożyć odrobinę produktu.Z pewnością odżywka ułatwia rozczesywanie.Oprócz tego świetnie nawilża i wygładza włosy.O wiele lepiej się układają po jej użyciu.

Duet od Nivea ma przepiękny i delikatny zapach.Nie utrzymuje się długo na włosach, ale jest cudowny!Kosmetyki świetnie sprawdzają się zarówno osobno jak i razem.Tworzą duet idealny dla zniszczonych włosów.Bardzo dobrze nawilżają i wygładzają włosy.Stają się one miękkie i jedwabiste.
Udostępnij

37 komentarzy :

  1. Wydaje mi się, że moje włosy by pokochały ten zestaw 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I really like this truth the greater that i will check each new beauty. the first element that caught my attention is the Coursework Service UK beautiful packaging. It's very foaming simply observe a touch and massage.

      Usuń
  2. Nie miałam jeszcze tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. MIałam przyjemność poznać tą serie, jest bardzo przyjemna <3 Bardzo lubie serie Nivea <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja pokochałam szampon zdecydowanie! 🙂 ❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniecznie muszę wypróbować te nowości od Nivea! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś niebieski wariant. Był ok, ale bez większych rewelacji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kosmetyków nivea używam od lat, są dobre dla mojej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo polubiłam się z tym duetem, trzeba przyznać, że świetnie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Koniecznie muszę wypróbować te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Laski cynamonu <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/09/pozegnanie-lata-w-szarosci.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię jak odżywka jest gęsta:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie akurat róz nie przyciąga, ale lubie kosmetyki tej firmy...

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham nivea ❤
    Moja skóra tymbardziej 😍

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używałam jeszcze tej serii. Musze spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  15. Opakowanie wygląda naprawdę nieźle! :) Róż i mnie przekonuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę wypróbować te produkty, bo nie miałam okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety produkty Nivea nie sprawdzają się u mnie ☺ ale może kiedyś czegoś wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  18. Po Twojej recenzji chyba skuszę się na odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Moje włosy niestety nie lubią drogeryjnych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  20. Myślę, że warto je spróbować ❤️ Lubię kosmetyki NIVEA 🙂

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię ich kosmetyki do włosów :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czuję, że ich odżywka byłaby dla mnie idealna, zresztą jak większość produktów tej marki!

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie przedstawie ten duet moim włosom, liczę że się polubią

    OdpowiedzUsuń
  24. Dużo dobrego słyszałam o tej Lini. 😊👍

    OdpowiedzUsuń
  25. Napewno włosy pięknie pachną po używaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kiedyś miałam odżywkę tej firmy i była boska ❤

    OdpowiedzUsuń
  27. W ostatnim czasie Nivea idzie w bardzo dobrą stronę :) Mają cudne kosmetyki i zawsze lubię testować ich nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Całkiem przyjemnie sprawdziła się ta seria u mnie

    OdpowiedzUsuń
  29. Jaka ładna szata graficzna! Dawno już nie miałam nic do włosów tej marki a bardzo ją lubię.

    OdpowiedzUsuń
  30. Już po samych opakowaniach, zachęcają do zakupu ❤️ Jeśli tak samo pięknie pachną jak wyglądają to muszę je mieć ❤️

    OdpowiedzUsuń
  31. Chętnie wypróbuję tą serię, zapowiada się bardzo dobrze <3

    OdpowiedzUsuń
  32. To jakaś nowa linia? Miałam takie z proteinami mleka w niebieskim opakowaniu i sprawdzaly się u mnie świetnie 😊

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.