poniedziałek, 6 sierpnia 2018

Najtańsze pigmenty do makijażu!

Dzisiaj przygotowałam coś dla prawdziwych fanek makijażu.Wiem jak trudno znaleźć dobre kosmetyki kolorowe w jak najniższej cenie, dlatego postanowiłam pokazać Wam moją zdobycz, którą jestem zachwycona.Im dłużej interesujemy się makijażami, tym więcej kombinujemy i szukamy kolejnych ciekawych produktów, dzięki którym nasz makijaż będzie bardziej wyrazisty i z pewnością lepszy.Sama tak miałam i posiadając jedną paletę, nie mogłam wyczarować tego, co bym chciała.Postanowiłam wypróbować pigmenty, jednak cena prawie 30 zł do mnie nie przemawiała, tym bardziej, że potrzebowałam kilku kolorów.Znalazłam genialną aukcję na allegro, gdzie małe pojemniczki pigmentów były sprzedawane za 1,99 zł.Znalazłam swatche na różnych blogach i same pozytywne opinie, dlatego z chęcią je zamówiłam.Mam już je chyba dwa lata i w końcu Wam je pokazuje :)




Tak jak już wyżej pisałam jeden słoiczek 3 ml kosztował mnie 1,99 zł.Teraz widzę, że cena poszła w górę i kosztuje 2,98 zł.Jest to pewnie spowodowane tym, że wiele osób je poleca i dużo osób je kupuje.Kolorystyka jest ogromna, miałam problem, żeby wybrać tylko 12 słoiczków.Na aukcji dostępne są różne rodzaje cieni: matowe, perłowe, satynowe, metaliczne czy kameleony.

Ja zamówiłam tylko 12 cieni i dodatkowo dostałam kasetkę do ich trzymania.Teraz kupując 10 sztuk, jeden słoiczek dostajemy gratis.

Pigmenty są rewelacyjne.Ich pigmentacja jest ogromna, z resztą możecie zobaczyć to na swatche.Możecie nakładać je na sucho i mokro.Dzięki nim stworzycie niesamowite makijaże.Utrzymują się cały dzień.Taki mały pojemniczek starcza na długo.

Skład:INCI name: Talc, Mica, Kaolin, Titanium Dioxide, Petrolatum,Sorbitan Isostearate, Polybutene, Aloe vera oil, Ethylhexyl Hydroxystearate,Ethyl paraben 0,2%,C.I. 45-380, 77-491, 77-492, 77-288, 77-007, 77-742, 77-510, 77-499, 15-850, 12-085, 45-410:2, Mica(and) Titanium Dioxide (and) Iron Oxides;

 
Numer 5 


Numer 43 


Numer 61 


Numer 116


Numer 141 


Numer 176 


Numer 178


Numer 184


Numer 423


Numer 469


Numer 484


Numer 491





Udostępnij

42 komentarze :

  1. Zachwycające kolory i to za taką cenę?! Nic tylko kupować,kupować,kupować ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pigmentacja rewelacja. Kolory super. Ale szkoda, że nie w kamieniu. Bałabym się, że wszystko będzie brudne.

    OdpowiedzUsuń
  3. No nawet niezłe. Ale chyba wolę dołozyć i mieć coś extra.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Jaka intensywność tych pigmentow ❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Cała tęcza, cudowne, chce je ❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie one mają piekne kolory... Jestem pod wrażeniem jakości i ceny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie mają świetna pigmentacja i za taką cenę? Aż grzech nie wypróbować😊 choć ja palet mam ze 20 i jakoś nie mam kiedy używać tych pigmentow😂 ale będę próbować 😘

    OdpowiedzUsuń
  8. O wow, robią wrażenie ;) Szczególnie ich pigmentacja ;) Choć ja po pigmenty sięgam rzadko ;) Mam ich kilka w swoim kuferku, ale używam ich od wielkiego dzwonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają ładnie :D Pigmentacja lepsza niż w niejednej palecie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne i intensywne kolory. Jestem na tak!

    OdpowiedzUsuń
  11. mojej siostrze by się podobały... ja się prawie nie maluję...

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjne te pigmenty a cena też świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialną mają pigmentację! Można je wykorzystać na wiele sposobów, nie tylko do makijażu! Np. na paznokciach też świetnie się sprawdzą! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O boziu, to ja je teraz koniecznie muszę mieć 😲

    OdpowiedzUsuń
  15. Prezentuja sie niesamowicie ! :D

    http://klaudiaandmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zerknij na stronę www.kolorowka.com
    Dostaniesz oczopląsu ❤️

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne odcienie ❤ oj na jednym by się zakupy nie skończyły.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądają dobrze. Szkoda, że nie używam! Może kiedyś 😀

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam niedawno takie pojemniczki i wszystko mi się rozsypywało.

    OdpowiedzUsuń
  20. Oo wow! Ten zielony i czerwony wyglądają cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Swatche wyglądają naprawdę świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przyznaję, że nigdy nie używałam pigmentów - jakoś nie umiem się nimi posługiwać. W ogóle mam dwie lewe ręce do makijażu. Niemniej jednak jak ktoś próbuje coś zmalować na mojej twarzy to uwielbiam takie złote odcienie na powiekach. Mocno podkreślone oko to dla mnie podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie kolorki są po prostu piękne ❤

    OdpowiedzUsuń
  24. Te kolory zachwycają! Intensywne, lekko błyszczące - cudowne! Na oku musza wyglądać jeszcze piękniej ❤️

    OdpowiedzUsuń
  25. Cena to mnie z nog zwalila serio! :) WOW, gdyby nie to ze polecasz nie zwrocilabym na nie uwagi

    OdpowiedzUsuń
  26. Niektóre kolory mają niesamowite, a gdy zobaczyłam cenę to szczęka opadła mi do podłogi!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow jakie piękne kolory! Na pewno zamówię kilka, cena jest bardzo kusząca ❤️

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję za tę informację ❤️ pigmentacja rzeczywiście powala na kolana 😍 chętnie wypróbuję ❤️

    OdpowiedzUsuń
  29. piękne kolorki fantastyczna cena ! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. rzeczywiście ładnie się mienią, ale czy są również trwałe w makijażu?

    OdpowiedzUsuń
  31. Te pigmenty mają cudowne kolorki, piękne wybrałaś! <3 Pigmentacja faktycznie wygląda na rewelacyjną!

    OdpowiedzUsuń
  32. Wolę mieć jedną a lepszą rzecz w kosmetyczce..aż taką fanką makijażu to ja nie jestem:D

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam kilka takich pigmentów, jednak u mnie się nie sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Oo naprawdę mają super pigmentację! Może i ja je przetestuje ��

    OdpowiedzUsuń
  35. Niby tanie , ale te pigmenty naprawdę wyglądają ekstra ❤

    OdpowiedzUsuń
  36. I like this blog because it's very creative!! Thanks for your post. I learned so much from it. This is really a good work, and you've provided us with some knowledge. I look forward to hearing more from you in the future. This is a new article I have come across about Orc Name Generator, in this you can find information about orc. In this, different names of male female have been given.

    OdpowiedzUsuń
  37. I have read lots of blogs and articles but your information so helps me. I really appreciate your work. Please continue your work and share this type of information with us. I have also a blog related to Check how fast you can click spacebar in which I have given a lot of information. visit spacebar counter and tell your opinion.

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.