piątek, 29 września 2017

Rosegal:czarne peruki.

Hej :)
Dzisiaj pokażę Wam coś śmiesznego.Na początku miałam nie pokazywać Wam tego na sobie, ale na zdjęciach nie wygląda to wcale aż tak źle jak na żywo.Jakiś czas temu przyszło do mnie zamówienie z Rosegal na które wyczekiwałam dniami i nocami, jednak okazało się dosyć słabe.




Oto nowa ja :D A tak na poważnie to jest peruka.Nie oczekiwałam cudów, ale różni się od tej, którą widziałam na stronie.Przyszła czarna i krótka, gdzie na stronie był to ciemny brąz i trochę dłuższa.Na żywo widać od razu, że to peruka.Czarne włosy zdecydowanie nie są dla mnie.Ta peruka i tak jest lepsza niż druga, którą zaraz Wam opiszę.Być może przyda mi się do jakiś makijaży.
Do kupienia TUTAJ.


Już ostatnia peruka, tym razem faktycznie miała być czarna i taka jest.Różni się od tej, która jest pokazana w sklepie.Loki są o wiele mocniejsze i takie dziwne.Włosy miałam na całej twarzy, coś fatalnego.Nie mogłam sobie z nią poradzić.W zestawie miała klipsy, siateczkę i grzebień.
Do kupienia TUTAJ.


Uwielbiam luźne koszulki.Mogłabym je kupować bez końca.W sklepie spodobała mi się taka z elementami koronki.Jest dostępny tylko jeden rozmiar, na mnie okazała się trochę szeroka, ale lubię takie luźne rzeczy.Fajnie wygląda, ale bardzo ciężko się ją prasuje i szybko się gniecie.
Do kupienia TUTAJ.

W perukach wyglądam śmiesznie, szkoda, że nie możecie zobaczyć w nich mojej siostrzenicy :D 
Być może jeszcze kiedyś na jakąś się skuszę :)
Udostępnij

12 komentarzy :

  1. fajne wyglądasz w tych krótkich czarnych :D

    OdpowiedzUsuń
  2. W pierwszej peruce wyglądasz bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi również podobasz się w tej pierwszej peruce!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W pierwszej peruce wyglądasz jeszcze w miarę dobrze, ale w drugiej nie za bardzo. Dużo ładniej jest Ci w jaśniejszych włosach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te peruki wyglądają strasznie sztucznie :/ ale też niedawno myślałam nad zakupem jakiejś, tak po prostu żeby zobaczyć jak by mi pasował inny kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wyglądają źle te peruki - przynajmniej na zdjęciach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie powiedziałabym, że to peruki 😀

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnemu we wszystkim ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie w nich wyglądasz, naturalnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W 1 wygladasz bardzo naturalnie <3

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.