poniedziałek, 28 sierpnia 2017

Tanie i dobre kosmetyki do 10 zł!

Cześć:)
Dzisiaj zapraszam Was na kolejny post z serii tanie a dobre.Wybrałam cztery kosmetyki do pielęgnacji, które kosztują mniej niż 10 zł.Dwa produkty już na pewno znacie i widziałyście na moim blogu.Kolejne dwa poznałam jakiś czas temu i są godne uwagi.





Cien szampon i odżywka 2w1 do włosów zniszczonych przez słońce.
Produktu pochodzi z Lidla i kosztował 3 zł.Jest to seria limitowana, więc nie wiem czy jeszcze go gdzieś znajdziecie.Jednym z jego plusów jest zapach, typowo owocowy.Faktycznie nie trzeba po nim nakładać odżywki.Włosy wyglądają bardzo ładnie, są widocznie odświeżone i łatwo się rozczesują.Produkt usuwa resztki piasku, soli i wody chlorowanej.


Farmona Jantar odżywka z wyciągiem z bursztynu do włosów i skóry głowy.
Odżywkę zna już większość osób.Nie mam pojęcia ile opakowań zużyłam, ale trochę ich było.Wcierka ma jak dla mnie przyjemny zapach.Nakładam ją na skórę głowy.Dzięki niej pojawiło się u mnie mnóstwo nowych włosów.Trochę pomogła mi z ich wypadaniem.Ja odżywkę kupuję zazwyczaj w Biedronce za 7-8 zł :)


Cien orzeźwiający żel pod prysznic Pomelo & Bergamotka.
Żel kupiłam w Lidlu za 3 zł.Jest to bardzo niska cena jak za 400 ml.Moją uwagę przykuło opakowanie.Jak dobrze pamiętam były do wyboru dwie wersje zapachowe.Obie kupiłam i wypróbowałam.Żele pachną owocowo.Nie są to sztuczne zapachy, mnie bardzo się spodobały.Dobrze myją, orzeźwiają i nie wysuszają mojej skóry.



Bania Agafii ekspresowa maseczka do twarzy "odświeżająca"
Nie potrafię zliczyć ilości zużytych opakowań tej maseczki.Tak świetnie działa na moją skórę, że kupuję ją regularnie.Kosztuje około 5 zł i starcza na wiele użyć.Ze względu na praktyczne opakowanie, nie zasycha w nim i można używać jej długi czas.Niesamowicie odświeża moją skórę, wygładza i rozjaśnia.Jest idealna na upalne dni, wtedy świetnie chłodzi skórę.Jej zapach najbardziej mi się podoba.Fanki mięty będą zadowolone.Maseczka przepięknie pachnie miętą.


Udostępnij

20 komentarzy :

  1. Całkiem fajne produkty no i te ceny :) Też chciałam się zdecydować na ten szablon od blokotek ale ostatecznie padło na inny :) a jeśli chodzi o nagłówek to blokotek zazwyczaj podaje czcionkę do loga, bo z tego co pamiętam napis był trochę inny :P Pozdrawiam :) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiła mnie odżywka Jantar.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam saszetki Babuszki Agafii, a po odżywkę - wcierkę Jantar sięgam bardzo często

    OdpowiedzUsuń
  4. Maseczkę Babuszki bardzo lubię, Jantar miałam dawno temu i chyba zmienił się skład, a reszty nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Odżywkę Jantar bardzo lubię, natomiast maseczkę Bani Agafii muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. saszetki agafii to chyba najlepszy kosmetyk w takiej cenie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tę maseczkę. Jest fajna, ale nie stała się moim ulubieńcem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam wcierki Jantar, zachęciłaś mnie ;-) Inne produkty znam i używam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Żele pod prysznic z Lidla bardzo lubię :) Są świetne do codziennej pielęgnacji, a kosztują grosze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Warto zainteresować się nimi, szczególnie kosmetykami Cień.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi niestetyy maseczka Agafii troche podrazniła skore :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam jedynie maseczkę Agafii i bardzo je lubię, chociaż sama kupuję je zazwyczaj nieco drożej - koło 7-8 zł. Produktami Lidla mnie zaciekawiłaś i bardzo żałuję, że nie mam go bliżej.. Żel szczególnie chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze wiedzieć! znam tylko Jantar aktualnie :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Z Jantaru miałam wcierkę, ale po jakimś czasie przesuszyła mi skórę głowy i dostałam łupieżu, więc obecnie unikam tej serii :/ Za to żel z Cien miałam i był całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam tylko wcierkę z Jantar i bardzo ją lubię ;) Kupuję regularnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety nie znam tych niektórych :(

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/poprawa-pamieci-podczas-czytania-twoja.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Większość znam, ale o tej odżywce Cien pierwsze słyszę, chciałabym ją wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba w końcu skuszę się na jakąś maseczkę z Bania Agafii :-)

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.