piątek, 30 czerwca 2017

Szyfonowe sukienki z długim rękawem z Zaful.com.

Cześć:)
Dzisiaj mam dla Was kolejną propozycje sukienek.Tym razem będą to sukienki szyfonowe z długim rękawem( long sleeve chiffon dress)z Zaful.Chciałam sobie zamówić którąś, ale niestety nie ma mojego rozmiaru.Niedługo na blogu pojawi się dużo nowości:)


Pierwszą sukienkę widziałam już jakiś czas temu na stronie.Podoba mi się bardzo.Jest elegancka, ale można też ją nosić na co dzień.Został tylko rozmiar XL, więc byłaby na mnie za duża.Może któraś z Was się na nią skusi:)
Do kupienia TUTAJ.


Tradycyjnie już u mnie możecie zobaczyć coś w kolorze pudrowego różu.Mam dużo ubrań w tym kolorze.Sukienka spodobała mi się, ponieważ ma taki dekolt jaki lubię.Posiada białe akcenty w postaci kwiatków.Został tylko rozmiar S, a ja noszę M.
Do kupienia TUTAJ.


Spodobała mi się również taka zwykła sukienka.Jest niebieska z kwiatkami.Lubię takie luźne ubrania, więc na pewno by mi się spodobała, ale niestety został bardzo duży rozmiar.
Do kupienia TUTAJ.

Udostępnij

19 komentarzy :

  1. Dwie pierwsze sukienki są piękne. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta ostatnia podoba mi się najbardziej i szkoda, że tylko duże rozmiary :) pierwsza jest za grzeczna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Różowa cudowna!
    Zgadzam się z komentarzem wyżej,szkoda że takie rozmiary.
    Uwielbiam sklep zaful.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tą pierwszą, wygląda fajnie :)
    poklikane

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne rzeczy, klikam - 12,54$, 14,89$, 16,80$ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza propozycja przypadła mi do gustu - nawet bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze chciałam mieć sukienkę jak ta "jedynka" niestety teraz nie wiem gdzie bym ją założyłam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta pierwsza sukienka jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne te sukienki. Bardzo mi sie pod9baja

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza i druga rewelacja !! <3 bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnia jest naprawdę śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Środkowa ma w sobie to coś :) Bardzo fajna, a kolor i wzór taki dziewczęcy.

    OdpowiedzUsuń
  13. nice post, like it :)
    happy Sunday :)

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja osobiście kocham sukienki, z długim rękawem zawsze wydają mi się takie eleganckie i gustowne, jednak te zaprezentowane w poście jakoś nie przypadły mi do gustu. Szkoda, że nie było Twojego rozmiaru.

    OdpowiedzUsuń
  15. uuu ta różowa bajeczna *_*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale mnie zainspirowałaś tymi sukienkami na długi rękaw - muszę taką mieć!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham sukienki <3 szczególnie te, których nie trzeba prasować !!! Uwielbiam granat a w połączeniu z koronką to już w ogóle, ta pierwsza jak dla mnie najfajniejsza poszukam podobnej :)

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.