czwartek, 16 marca 2017

Eprezenty.pl- prezenty na każdą okazję.

Cześć!
Parę dni temu przyszła do mnie paczuszka ze sklepu Eprezenty.pl.Sklep w swojej ofercie ma ogromny wybór prezentów na każdą okazję.Na pewno znajdziecie coś dla siebie.Ja wybrałam bransoletkę i zestaw kubków.




Zestaw dwóch kubków dla niej i dla niego zauroczył mnie swoim wyglądem.Biel z czerwienią idealnie ze sobą współgra.Czerwone uchwyty mają dziurki, w które wkłada się śliczne, ceramiczne łyżeczki.Na kubkach może znaleźć się dowolne imię, u mnie jest to Miłosz i Dorota.Taki prezent będzie idealny dla swojej wybranki lub wybranka.Na pewno zaskoczy ukochaną osobę.
Kubki możecie kupić TUTAJ.




Sznurkowa bransoletka z zawieszką.Kolor sznurka wybrałam czerwony, ale są do wyboru aż 12 innych.Zawieszka jest zrobiona ze srebra próby 925.Ja mam koniczynkę, ale dostępne są różne wersje.Mam nadzieję, że moja przyniesie mi szczęście.Na zawieszce możecie wygrawerować swój napis.Ja wybrałam swoje imię, ale na pewno kiedyś zamówię kolejną z ważną dla mnie datą.Bransoletkę można regulować, więc na pewno będzie na każdego dobra.
Możecie ją kupić TUTAJ.

Paczka przyszła do mnie ekspresowo i była bardzo dobrze zabezpieczona.
Nie macie pomysłu na prezent?Możecie zajrzeć na stronkę eprezenty.pl
Udostępnij

32 komentarze :

  1. Swietny pomysł na prezent kubki zwwsze sie przydają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesliczne kubeczki ;)
    Super pomysł na prezet

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletki z możliwość graweru są świetne tak jak ta :) Wspaniałe rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż żałuje, ze mój mąż pracuje od rana do nocy i nie mamy możliwości wypić porannej kawki/herbatki w takich pięknych kubeczkach :/ ale na prezent dla kogoś, napewno są super pomysłem ! ❤️️

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ale extra kubeczki! Podoba mi się, że mają miejsce na włożenie łyżeczki! Rewelacja :) bransoletka również piękna! :)


    http://zanett01.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna bransoletka <3 muszę zajrzeć na tę stronkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne prezenty! Bardzo sprytne miejsce na łyżeczki! Podoba mi się również bransoletka :)
    https://altealeszczynska.blogspot.com/2017/03/glamour.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kubki i bransoletka. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam szafkę pełną kubków i już się wysypują.

    www.monarea94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super te kubeczki :) Łyżeczka zawsze pod ręką :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kubeczki są słodkie, tak samo jak ta bransoletka :) :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne prezenty :-) Kubki rewelacyjne! :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne te kubki, podobają mi sie takie z napisami :)

    Pozdrawiam,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kubki są śliczne :) bardzo fajny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Personalizowane prezenty to zawsze dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super bransoletka No i kubek śliczny!
    Ja zawsze mam problemy z prezentami :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne rzeczy! Zapraszam do siebie - jeszcze tylko kilka dni trwa urodzinowe rozdanie, w którym aż 5 osób wygrywa zestawy kosmetyków! Szczegóły na końcu ostatniego wpisu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne rzeczy. Lubię takie minimalistyczne bransoletki - idealne na prezent :)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog

    OdpowiedzUsuń
  19. takie sklepy są super pomysłem na niebanalny i spersonalizowany prezent :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomysł na kubki świetny... aż sobie wyobraziłam taki wspólny poranek z lubym i kawką w takich kubeczkach, no cudownie! :D Bransoletka bardzo fajna, chociaż ja nie przepadam za tymi rzemykami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kubki są urocze, ale przyznam że taki rodzaj prezentu już mi się znudził. Często dostaję kubki i już nie mam ich gdzie trzymać ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kubki bardzo urocze :) Lubię takie rzeczy. Może nie są to oryginalne przedmioty na prezent ale na pewno cieszą :) Bardzo ładna bransoletka, miałam kiedyś bardzo podobną ale gdzieś ją przesiałam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny pomysł na prezent. Niby taki zwykły a jednak cos w sobie ma 😀

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy pomysł na prezent :) skorzystam w najbliżej okazji :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie śliczne prezenty :* Chyba zamówię te kubki mojemu chłopakowi na jakąś kolejną okazję :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Kubki są super. Sama bym chętnie takie kupiła :)

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.