poniedziałek, 31 października 2016

Paczka od Rosegal.Pędzle, żele, szczotka, gąbka, bluzka i kurtka.

Dzień Dobry!
Dzisiaj  pokażę Wam kolejną paczuszkę, która doszła do mnie ponad tydzień temu ze sklepu Rosegal.com. Większość rzeczy jest kosmetycznych, bo nie mogłam się im oprzeć :D



Dwa żele, jeden biały, drugi czarny.Na razie wypróbowałam tylko na wzorniku i na chwilę obecną jestem zadowolona.

Paleta do mieszania kolorów.Kupiłam ją, bo często mieszam kolorki lakierów.



Mam wystarczająco dużo pędzli, ale gdy je zobaczyłam, to musiałam zamówić.Pewnie większość z Was widzi, że wyglądają prawie identycznie jak Zoeva, ale mają inne logo.Są mięciutkie i świetnie się z nimi pracuje.Za parę miesięcy pojawi się recenzja.


Gąbka konjac.Zamówiłam dwie, jedna jest już w użytku i muszę powiedzieć, że mi się spodobała.Na pewno pojawi się recenzja.


Szczotka do włosów.Moja TT jest już trochę zepsuta i postanowiłam wypróbować taką z rączką.Jak dla mnie nie ma różnicy pomiędzy nią a TT.


Pędzle do makijażu.Tym razem nie dla mnie, a dla Was!Mam takie same i bardzo je lubię, więc postanowiłam je zamówić dla Was.Konkurs jest TUTAJ.


Przepiękna czarna bluzka.Bardzo podobają mi się jej rękawy.Mam rozmiar M i trochę jest za mała w piersiach.


Kurtka bomberka w kolorze zieleni.Nie lubię koloru zielonego, ale kurtka jak najbardziej mi się podoba.Ma minimalnie za krótkie rękawy, z resztą ja mam zawsze jakiś problem bo jestem wysoka.

To już moje całe zamówienie.Jestem z niego bardzo zadowolona:)

Udostępnij

10 komentarzy :

  1. Ładne te pędzelki. Też mam zawsze problem z rękawami, bo jestem za wysoka.

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam te złote pędzelki,ale szkoda mi ich do makijażu;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pędzle zwróciły moja uwagę, świetnie sie prezentują :)
    Poklikałam wszystko kochana, podaję kilka cen : 1,43$, 3,09$, 3,50$, 8,57$, :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczotkę posiadamy i jest MEGA! Pędzelki nas zwaliły z nóg <3 SUPER SĄ! Buziaki kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeej super te pędzle! Wyglądają na mięciutkie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna bomberka i te pędzle no cuda *O*
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przy moim maluchu takie sprawy, jak makijaż schodzą na drugi plan, zazdroszczę udanych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.