czwartek, 29 września 2016

Etui na płytki, stemple i wzorniki.

Cześć!
Dzisiaj kolejny post paznokciowy.Chce nadrobić zaległości, bo już wiele rzeczy przetestowałam i czekają tylko na recenzje.Niedługo pojawi się recenzja maski z Aliexpress i post o włosach.
Tym razem chce Wam pokazać zestaw, który możecie kupić na http://www.nurbesten.de/.



Zestaw wybrałam ze względu na etui na płytki i duży stempel.Jeśli jesteście już ze mną długo, to pewnie wiecie, że ten mniejszy stempel już mam i pisałam o nim.Cały zestaw możecie kupić TUTAJ.


Etui jest w kolorze różowym z logiem Born Pretty.Posiada 12 osobnych, foliowych kieszonek, w które możemy włożyć blaszki.Akurat moje jest na te mniejsze, ale do kupienia są też te większe.
Moja kolekcja płytek ciągle się powiększa, więc fajnie, że mam dla nich wszystkich nowe miejsce.



Moja kolekcja stempli również się powiększa.Ten dodatkowo jest dwustronny i ma dwie zdrapki.Będzie on idealny dla osób początkujących jak i tych zaawansowanych.Świetnie się z nim pracuje.Guma jest w sam raz, ani za miękka, ani za twarda.Bardzo dobrze odbija wzorek, z resztą możecie to zobaczyć na zdjęciu u góry.Druga część stempla jest malutka i idealnie sprawdzi się do małych wzorków.Zdrapki bardzo polubiłam, świetnie zbierają lakier.



To był mój jeden z lepszych i pierwszych stempli jakie miałam okazje testować.Po nim przetestowałam o wiele lepsze, ale tego nie skreślam.Guma jest dosyć twarda, więc trochę gorzej się z nim pracuje.Wzorki odbija bardzo dobrze i ogólnie go lubię.Jednak jakbym miała wybierać, to wybrałabym ten pierwszy, bo lepiej się z nim pracuje i jest bardziej precyzyjny.

Dostałam jeszcze wzorniki, więc chciałam o nich wspomnieć tutaj, bo nie widzę sensu pisania osobnego postu.


W zestawie znajdowało się aż 10 wzorników po 12 paznokci.Potrzebowałam czegoś żeby poćwiczyć zdobienia, więc cieszę się, że było ich aż tyle.Jak widzicie nie zdjęciu pomalowałam sobie wzorniki wszystkimi kolorami hybryd jakie posiadam.
Cały zestaw wzorników możecie znaleźć TUTAJ.


Udostępnij

29 komentarzy :

  1. Całkiem fajny gadżet ;)) Ja nie używam tego typu rzeczy bo chodzę na paznokcie do kosmetyczki ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam takie stempelki, ale z Avon.
    Świetnie się sprawdzają.
    Świetny post!
    pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki świetny wzór z łapaczem snów! Ja niestety w sprawach paznokciowych jestem zielona.
    Pozdrawiam / ksiazkiwpiekle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo zainteresował mnie stempel :)
    Może sama sobie taki sprawie :)
    Pozdrawiam
    http://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam dużo stempli i tych płytek do odbijania, ale coś mi nie idzie, więc odłożyłam je na razie. U Ciebie widzę, że lakier się pięknie odbija ! U mnie pewnie to wina złego doboru lakieru ;p
    Cóż, będę próbowała dalej ! :)

    http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam stemple! Sama mam od groma tych płytek i zawsze jest problem, którą użyć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te stempelki ale nie umiem się nimi obsługiwać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydałoby mi się takie etiu. Chociaż na razie mam tylko jedną blaszkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie używałam stempli. Dałam je koleżance na urodziny, bo ona bardzo interesuje się zdobieniem paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie stemple to cos nowego jesli chodzi o zdobienie paznokci

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja robię tylko hybrydy :D Wzorniki super, przydałyby mi się takie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Organizer na płytki mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja ogólnie na paznokciach się zbytnio nie znam, bo w mojej poprzedniej szkole nie wolno było malować paznokci. Teraz jestem w nowej szkole i wczoraj w końcu pomalowałam paznokcie. Przede mną jeszcze dużo nauki. Co do stempli i tych rzeczy to na pewno robią fajne wzorki ja jednak jeszcze nie umiem takich rzeczy robić haha!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe etui:) Ładny ma kolor :D
    http://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Też muszę kupić etui :)

    Dziękuję za komentarz i odwiedziny! <3
    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy sposób na uzupełnienie zwykłego nawet kremowego koloru na paznokciach! Myślę że białe wzorki i szary kolor to jest coś co może wyglądać cudownie!
    www.aleksandramakota.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja właśnie się rozglądam za jakimś etui i wzornikami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy zestaw, pierwszy raz widzę takie etui :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia.
    Swietne produkty, może kiedyś zrobisz mi jakieś arcydzieło na paznokciach :p

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne etui, takie niecodzienne. ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny gadżet :) gdzieś w internetach widziałam takie słodkie etui, ale ja płytek i stempli jeszcze nie używam :D

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.