poniedziałek, 16 listopada 2015

Cudowne sukienki-Sherry London

Każda kobieta ma w swojej szafie choć jedną sukienkę.Ja mam ich dość dużo i ciągle podobają mi się nowe.Ostatnio natknęłam się na sklep internetowy Sherry London.Sklep oferuje mnóstwo sukienek na różne okazje m.in. Studniówka,Bal czy Połowinki.Sklep ma doświadczonych projektantów,którzy projektują cudowne suknie na zamówienie z najlepszych tkanin.Co najważniejsze sukienki mają rozmiar od 32 do 56,czyli każda z Nas znalazłaby coś dla siebie.Nie należą do najtańszych,ale sprawią,że poczujemy się w nich wyjątkowo.Gdy potrzebujemy pomocy możemy zadać pytanie na ich stronie online,na które odpowiadają bardzo szybko.Mamy do wyboru opcje dostawy:wolną lub szybszą,za którą niestety trzeba zapłacić więcej,ale gdy ktoś potrzebuje sukienkę na szybko,to nie ma innego wyboru.

W sklepie spodobało mi się mnóstwo sukienek,ale pokażę Wam tylko kilka.



Jak dla mnie idealna na każdą okazję.Niby nic ciekawego,a jednak góra dodaje jej uroku,przez co staje się piękna.


Jedna z lepszych na stronie.Idealna sukienka na Studniówkę.Jestem pewna,że kobieta w takiej sukience poczułaby się wyjątkowo.


Najpiękniejsza na stronie.Jest po prostu idealna,Z chęcią bym ją przygarnęła.Dostępna jeszcze w dwóch innych kolorach,które również są świetne.

Oczywiście dostępne są również długie suknie,ale ja nie czuję się w takich dobrze.
Gdyby interesowały Was inne sukienki to zapraszam na stronę:

Udostępnij

9 komentarzy :

Designed by Blokotek. All rights reserved.